واکسیناسیون ۱۱ هزار استاد، دانشجو و کارمند در دانشگاه تهران

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: تاکنون ۱۱ هزار نفر از اساتید، دانشجویان و کارمندان و خانواده اساتید و کارمندان در دانشگاه تهران واکسینه شده‌اند.

به گزارش ایمنا، سعید حبیبا با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه تهران گفت: از چهارشنبه _۲۰ مردادماه_ واکسیناسیون دانشجویان دکتری و ارشد ساکن در خوابگاه‌ها و همچنین آن دسته از دانشجویانی که نیاز به حضور در دانشگاه داشتند، آغاز شد. حتی برخی از دانشجویان کارشناسی که در آزمایشگاه و کارگاه‌ها فعالیت دارند نیز واکسینه شدند و تعدادی نیز مانده‌اند.

بیشتر بخوانید: واکسیناسیون دانشجویان آغاز شد+ سامانه و نحوه ورود به salamat.gov.ir

معاون دانشجویی دانشگاه تهران ضمن تاکید بر اینکه تمامی کارکنان دانشگاه اعم از رسمی، پیمانی، قرارداد معین، قرارداد خدمات و شرکتی دانشگاه، فارغ از هرگونه رده سنی در دانشگاه واکسینه شدند، خاطرنشان کرد: بر اساس آمار کلی که در اختیار داریم حدود ۱۱ هزار نفر اعم از اساتید، دانشجویان کارکنان، خانواده اساتید و کارکنان (آن‌هایی که در رده سنی تزریق قرار داشتند) واکسینه شده‌اند. تقریباً ۹ هزار نفر دز اول را دریافت کردند و مابقی دز دوم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر واکسیناسیون دانشجویان کارشناسی متوقف شده، اما با رسیدن محموله‌های جدید و مجوز ستاد کرونا امیدواریم از سر گرفته شود، گفت: تعدادی از دانشجویان کارشناسی این دانشگاه هنوز واکسینه نشده‌اند و ما در انتظار مجوز هستیم.

حبیبا اضافه کرد: از جمعه _۵ شهریورماه_ تزریق دوز دوم به اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر اگر افراد مشمول جا مانده باشند مثل اساتیدی که مرخصی تابستانی بوده‌اند و یا دانشجویانی که به هر دلیلی واکسینه نشده‌اند، با مراجعه به دانشگاه دوز اول به آنها تزریق خواهد شد.

منبع: صدا و سیما

کد خبر 520168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.