۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
چمران باز هم به شورا نیامد

جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران، بدون حضور مهدی چمران و به ریاست پرویز سروری برگزار شد. این در حالی است که مهدی چمران در روز یکشنبه در صحن شورا حضور یافت و خبر از بهبودی حالش داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران در ابتدای این جلسه با تبریک موفقیت کاروان ایران در پاراالمپیک ۲۰۲۰ اظهار کرد: امیدوارم به زودی زمینه تقدیر این قهرمانان در صحن شورا فراهم شود.

وی ادامه داد: ۱۷ شهریور یادآور روز بزرگی در تاریخ کشور ما است؛ حضور میلیونی و مسالمت‌آمیز مردم در میدان ژاله وقت و برخورد خشن و دژخیمانه‌ای که با حضور مردم اتفاق افتاد و آن‌ها را به خاک و خون کشیدند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: آن روز در کنار آن جنایت‌ها زیبایی‌های زیادی هم دیده شد. وقتی بانوان متوجه شدند احتمال تیراندازی وجود دارد خود را به جلوی صف‌ها کشیدند و اولین شهدای ما زنان قهرمانی بودند که برای حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی جان خود را از دست دادند.

وی گفت: همیشه باید این صحنه‌ها را مقابل چشمان خود داشته باشیم که چه خون‌هایی برای پاسداشت این ارزش‌ها ریخته شده است.

سروری در ادامه به روز ارتحال حضرت آیت الله طالقانی اشاره کرد و گفت: ایشان سمبل شوراها بودند و از روزهای اول پیروزی انقلاب موضوع شوراها را در تمام جلسات مطرح کردند و معتقد بودند شوراها یعنی مشارکت گسترده مردم در تصمیم گیری و تصمیم سازی لذا امیدوارم بتوانیم در تحقق اهدافی که آن عزیز در سر می‌پرواند و به دنبال این بود که کشور با مشارکت همه مردم شکل گیرد، موفق باشیم.

کد خبر 520167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.