جذب ۱۰۰ نیروی آتش نشان در سال ۱۴۰۱

مدیر عامل سازمان آتش نشانی قم از جذب ۱۰۰ نیرو در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: با توجه به بازنشستگی ۲۰ ساله پرسنل درخواست جذب ۱۰۰ نیرو تا سال ۱۴۰۱ داده‌ شده تا با بازنشستگی ۵۰ نیروی سازمان در سال ۱۴۰۱ دچار کمبود نیروی انسانی نشویم.

به گزارش ایمنا، عباس جعفری با اشاره به اهمیت و جایگاه سازمان آتش‌نشانی در حفظ ایمنی شهروندان اظهار کرد: تأمین نیروی کافی و آموزش‌دیده یکی از اولویت‌های سازمان برای حفظ ایمنی شهروندان است.

وی کاهش ساعات کاری نیروهای سازمان آتش‌نشانی را موردتوجه قرار داد و گفت: استانداردسازی ساعت‌های کاری نیروهای آتش‌نشانی یکی از اقدامات مهم شهرداری قم در چند سال اخیر بوده و در حال حاضر ساعت کار همکاران به‌صورت سه شیفت برنامه‌ریزی می‌شود.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم تعداد نیروهای فعال در سازمان آتش‌نشانی را ۵۲۲ نفر اعلام و تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۵۰ نیروی سازمان با ۲۰ سال سابقه کار بازنشسته شده که برای جایگزینی این افراد تدابیر لازم اندیشیده شده است.

جعفری از جذب ۱۰۰ نیرو در سال ۱۴۰۱ خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به بازنشستگی ۲۰ ساله پرسنل درخواست جذب ۱۰۰ نیرو تا سال ۱۴۰۱ داده شده تا با بازنشستگی ۵۰ نیروی سازمان در سال ۱۴۰۱ دچار کمبود نیروی انسانی نشویم.

وی با تأکید بر اینکه در سال گذشته نیز بیش از ۴۷ نفر نیروی جدیدالورود بعد از آموزش‌های لازم جذب سازمان آتش‌نشانی شده است، تاکید کرد: سازمان همان‌طور که برای بازسازی امکانات، خودرو و ایستگاه اقداماتی انجام می‌دهد نسبت به جذب نیروهای جدید نیز اقدام می‌کند.

منبع: فارس

کد خبر 520158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.