۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۴
ترکیب احتمالی ایران مقابل عراق

تیم کشورمان امشب و در دومین گام از مرحله دوم دور رقابت های مقدماتی انتخابی جام جهانی قطر به مصاف عراق می رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل سوریه امشب (سه شنبه) در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید از ساعت ۳۰/‏۲۲ به وقت تهران به مصاف عراق برود. این دیدار که یکی از حساس‌ترین دیدارهای تیم ملی در این مسابقات است و‬ شاگردان اسکوچیچ باید با حداکثر امتیازات از این دیدارها به تهران بازگردند. مطمئناً ترکیب تیم ملی نسبت به بازی‌های قبل تغییراتی خواهد داشت اما شاکله اصلی تیم را همان نفرات قبلی تشکیل خواهند داد.

بیرانوند، گلر ثابت تیم ملی

علیرضا بیرانوند گلر مطمئن تیم ملی در گذشته و حال حاضر است و با توجه به سابقه خوب وی در دیدارهای ملی وی همچنان مورد اعتماد کادر فنی است بنابراین او نیز در این دیدار مطمئناً فیکس است.

شجاع و دیگران

صالح حردانی که در دیدار قبل عملکرد خوبی داشت این بار در دفاع راست فیکس می‌شود و وحید امیری در دفاع چپ به میدان خواهد رفت. دو مدافع میانی هم همچون دیدار هیا گذشته محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده خواهند بود.

کمربند میانی

هافبک‌های اسکوچیچ در دیدار با حریف، سعید عزت اللهی، احمد نورالله‌ی، علیرضا جهانبخش و علی قلی‌زاده خواهند بود. میلاد سرلک به دلیل مصدومیت در دیدار قبل در این مسابقه غایب است. از طرف دیگر حضور ترابی با توجه به عملکرد تیم و شرایط بازی در نیمه دوم محتمل به نظر می‌رسد.

مهاجمان

مهدی طارمی و سردار آزمون مهاجمان کشورمان در بازی با حریف هستند. سردار پس از محرومیت در دیدار اول در این مسابقه فیکس است. بنا بر تصمیم کادر فنی تیم ملی، آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد و باید دید از بین مهره‌های مؤثری همچون مهدی قایدی و کریم انصاری فرد چه زمانی به مسابقه آمده و به جمع مهاجمان تیم اضافه خواهند شد.

ترکیب احتمالی تیم ملی برابر عراق

علیرضا بیرانوند، صالح حردانی، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، سعید عزت اللهی‌، احمد نورالله‌ی، علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده، مهدی طارمی و سردار آزمون.

کد خبر 520099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.