امکان تحقق شعار سالانه یک میلیون مسکن وجود ندارد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: با توجه به زیر ساخت‌های کنونی کشور، امکان تحقق شعار سالانه یک میلیون مسکن وجود ندارد زیرا دولت تنها در پنج درصد فرآیند احداث مسکن در کشور سهیم است.

حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد مطالبات مردم از دولت سیزدهم اظهار کرد: اولین مطالبه مردم از دولت سیزدهم این است که رئیس دولت به وعده‌های اقتصادی خود که پیش از انتخابات مطرح کرد عمل کند در صورتی که در این راه ناکام بماند باید با مردم صادق باشد.

وی افزود: دولت از هرگونه سر دادن شعار خودداری کند و برنامه‌ای منظم جهت اصلاح امور اقتصادی تدوین کرده و تنها در راستای عمل به وعده‌های خود گام بردارد زیرا دوران گفتار درمانی به اتمام رسیده و مردم انتظار عمل دارند.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وعده‌های دولت سیزدهم ساخت یک میلیون مسکن به صورت سالانه است در صورتی این وعده عملی شود شاهد اتفاقات شایسته‌ای در زمینه اشتغال خواهیم بود.

کنعانی مقدم تاکید کرد: با توجه به زیر ساخت‌های کنونی کشور، امکان تحقق شعار سالانه یک میلیون مسکن وجود ندارد زیرا دولت تنها در پنج درصد فرآیند احداث مسکن در کشور سهیم است بر همین اساس بهتر است دولت موانع ساخت و ساز مسکن را کاهش دهد.

کد خبر 519987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.