شورای شهر به دنبال سازماندهی نیروی انسانی شهرداری اهواز است

رئیس شورای شهر اهواز گفت: شورای شهر به دنبال سازماندهی نیروی انسانی شهرداری اهواز است زیرا با وجود اینکه بیان می‌شود در شهرداری اهواز تورم نیرو وجود دارد اما در میدان عمل دچار کمبود نیرو هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش محمودی پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در صحن علنی شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: این روزها در فضای مجازی مباحث زیادی در خصوص وجود نیروی مازاد در شهرداری اهواز مطرح شده است.

وی ادامه داد: امروزه همه دنیا به این نتیجه رسیده است که سرمایه اصلی هر سازمان منابع و نیروی انسانی آن است در واقع راه رشد و نیل به اهداف سازمان در گرو نیروی انسانی است، مابقی مسائل با اراده، مدیریت و مهارت نیروی انسانی در سازمان ایجاد می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز خاطرنشان کرد: سازماندهی حوزه منابع انسانی یکی از مهمترین مسائل شورای شهر و شهرداری اهواز است تا موجب رشد و شکوفایی مجموعه شود. نه تنها شهرداری اهواز بلکه در تمام شهرداری‌ها به دلیل نبود نظام مشخصی در استخدام نیروی انسانی مسائل و مشکلاتی ایجاد شده است که این مسئله سبب جذب نیروی انسانی خارج از ساختار در حوزه‌های مختلف شده است.

محمودی تاکید کرد: شورای شهر معتقد است برای اینکه بتوانیم یک سازمان پویا داشته باشیم باید نیروی انسانی آموزش دیده و توانمند شود.

وی ادامه داد: مسئله بعدی که باید در حوزه منابع انسانی به آن توجه شود مسئله کنترل و نظارت بر نیروی انسانی است که باید به آن رسیدگی شود، زیرا با وجود اینکه بیان می‌شود در شهرداری اهواز تورم نیرو وجود دارد اما در میدان عمل و سطح شهر دچار کمبود نیرو هستیم بنابراین مسئله شورای شهر اهواز سازماندهی نیروی انسانی است.

کد خبر 519955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.