۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
وزیر ورزش: خاک پای پیشکسوتان هستم

وزیر ورزش و جوانان گفت: خاک پای پیشکسوتان و گوش شنوای ورزش کشور هستم.

به گزارش ایمنا، حمید سجادی امروز دوشنبه ۱۵ شهریور _ در آئین رونمایی از سردیس بنیانگذار و پیشکسوت بوکس ایران اظهار کرد: در هر کدام از جلسات که می‌روم، می‌آموزم و امیدوارم این روند در کنار پیشکسوتان ادامه داشته باشد تا تصمیمات ما حال ورزش کشور را بهبود دهد.

وی افزود: کار ورزش بسیار زیاد است و انجام آن‌ها نیاز به درک ورزشی دارد و من از خدا خواستار دادن این درک هستم. من خاک پای همه پیشکسوتان و گوش شنوای ورزش کشور به ویژه پیشکسوتان هستم. مثل اسفنج فشارها را به خود جذب می‌کنم اما مانند کوه در مقابل سختی‌ها ایستادگی خواهم کرد و مقابل پیشکسوتان تا کمر خم می‌شوم.

وزیر ورزش تصریح کرد: هر کس در ورزش یک روز زودتر از من آمده باشد و هر کسی عاشق و دلباخته ورزش است برای من پیشکسوت به شمار می‌آید. در پیشگاه پیشکسوتان متعهد هستم و تا جایی که خداوند به من عقل و درایت داده، با کمک مشاوران ساحت پیشکسوت بیشتر از گذشته حفظ شود.

وی اضافه کرد: به شرطی که اخلاق حفظ شود، در ورزش کشورمان هیچ کس جای دیگری را تنگ نمی‌کند. در مجلس شورای اسلامی از موافقان و مخالفان درس‌های زیادی آموختم. به عنوان سرباز ولایت و کشور هیچ گاه کشورم را با دنیا عوض نکردم. در سفرها همان روز اول دلم برای کشورم تنگ می‌شد. در بدو ورود به ایران بوی آن را استشمام می‌کردم. در جایی یادم است که «امیررضا خادم» در یک سفر می‌گفت دلم برای شنیدن صدای اذان در ایران تنگ شده است.

سجادی در پایان گفت: جناب «سیدرضا صالحی امیری»؛ من می‌دانم شما چه کارهایی انجام می‌دهید. اتفاقات خوب در کمیته ملی المپیک را با سلول‌های بدنم درک می‌کنم. این اقدامات اسطوره‌سازی و تاریخ‌سازی است. امیدوارم وزارت ورزش وجوانان نیز بتواند پا به پای کمیته ملی المپیک پیش برود.

سجادی از طرف پیشکسوتان حاضر در این نشست از رئیس و اعضای هیأت اجرایی کمیته المپیک قدردانی کرد.

آئین رونمایی از سردیس بنیانگذار و پیشکسوت بوکس ایران باحضور وزیر ورزش و رئیس کمیته مای المپیک و شماری از پیشکسوتان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

آخرین مراسم رونمایی از سردیس در تیرماه و در آخرین روزهای دولت دوازدهم برگزار شد که در آن ۹ سردیس رونمایی شد.

منبع: ایرنا
کد خبر 519949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.