بازار ارز دیجیتال امروز ۱۵ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

پیش بینی میشود قیمت بیت کوین در سطح ۵۰ هزار دلار تثبیت شده و به سمت هدف قیمتی مشخص شده حرکت کند، همچنین بیت کوین می‌تواند تا محدوده قیمتی ۵۹ هزار دلار رشد کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ دوشنبه ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· بیت کوین ۵۱ هزار و ۷۲۳ دلار

· اتریوم سه هزار و ۹۲۱ دلار

· کاردانو دو دلار و ۹۰ سنت

· بایننس کوین ۴۹۹ دلار و ۹۰ سنت

· دوج کوین ۳۱ سنت

· ریپل یک دلار و ۳۳ سنت

· پولکادات ۳۴ دلار و ۱۹ سنت

· یونی سواپ ۲۹ دلار و ۸۲ سنت

· سولنا ۱۴۰ دلار و ۷۴ سنت

· لایت کوین ۲۲۶ دلار و ۳۰ سنت

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۵ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

بیت کوین ۱۵ شهریور

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۵ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

پیش بینی: تثبیت بالای ۵۰ هزار دلار و حرکت به سمت هدف قیمتی مشخص شده، پیش بینی می‌شود بیت کوین بتواند تا محدوده قیمتی ۵۹ هزار دلار رشد کند.

اخبار مهم بازار کریپتوکارنسی

صرافی بایننس اعلام کرده که از روز ۱۰ سپتامبر پشتیبانی از جفت ارزهای معاملاتی با دلار سنگاپور را متوقف می‌کند. علاوه بر این، بایننس گزینه‌های پرداخت از طریق دلار سنگاپور را هم از وب سایت خود حذف خواهد کرد. این صرافی همچنین قرار است اپلیکیشن خود را از دسترس کاربران گوگل پلی و اپ استور، در سنگاپور خارج کند. در روزهای گذشته، مقامات پولی سنگاپور به بایننس دستور دادند که به دلیل نقض قوانین محلی، باید خدمات پرداخت خود را متوقف کند. باید دید که آیا این اقدامات بایننس، ناظران را راضی خواهد کرد یا خیر؟

بایننس پیش‌تر و در شرایطی مشابه مجبور به حذف زبان نروژی از وب سایتش و توقف معاملات با کرون نروژ شده بود.

جابه‌جایی‌های سنگین توکن XRP توسط ریپل و صرافی‌های بزرگ

مطابق اطلاعاتی که ویل آلرت (Whale Alert) منتشر کرده، شرکت ریپل از یک کیف پول ناشناس بیش از ۲۱۸ میلیون توکن XRP دریافت کرده است. ارزش این توکن‌ها بیش از ۲۸۰ میلیون دلار است. گزارش‌ها می‌گویند که این تراکنش از طریق صرافی بیت‌استمپ انجام شده است. ریپل همچنین در ۱۱ ساعت گذشته بیش از ۶۵ میلیون توکن XRP را به کیف پول‌های دیگر خود انتقال داده است.

پیتر شیف: تبلیغات CNBC درباره بیت کوین یک نشانه صعودی برای طلا است

پیتر شیف، مدیرعامل یورو پسیفیک کپیتال و منتقد برجسته بیت کوین در توییترش به انتقاد از شبکه سی‌ان‌بی‌سی پرداخت و تبلیغات این شبکه را یک نشانه صعودی برای طلا ارزیابی کرد. شیف می‌گوید سی‌ان‌بی‌سی دائماً بیت کوین را تبلیغ می‌کند و در این تبلیغات می‌گوید که طلا در حال از دست دادن موقعیت پوشش ریسک خود در برابر تورم است. شیف اعتقاد دارد چنین ادعاهایی خود یک نشانه صعودی برای بازار طلا است و این دقیقاً همان چیزی است که انتظار می‌رود سی‌ان‌بی‌سی قبل از افزایش قیمت طلا بگوید.

برنامه جدید دولت هند برای نظارت بر ارزهای دیجیتال

به گزارش روزنامه هندی اکونومیک تایمز، دولت هند در حال کار بر روی روش جدیدی برای نظارت بر ارزهای دیجیتال است. بر اساس این گزارش، دولت هند در پیش نویس لایحه جدید خود، در حال برنامه‌ریزی برای ارائه تعریفی جدید از ارزهای دیجیتال است. این لایحه همچنین پیشنهاد می‌کند که ارزهای مجازی بر اساس کاربردهای آن‌ها دسته‌بندی شوند. آن‌ها در این لایحه گفته‌اند که ارزهای مجازی در همه موارد به عنوان دارایی یا کالا در نظر گرفته خواهند شد و تعیین مسائلی چون مالیات بر اساس موارد استفاده آن‌ها مانند سرمایه‌گذاری، روش پرداخت و کسب سود خواهد بود.

اریک وال: هاسکینسون احمق است و درباره بیت کوین هیچ اطلاعی ندارد

اریک وال، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری آرکین استس (Arcane Assets) در واکنش به انتقادات هاسکینسون به بیت کوین، شخص وی و شبکه کاردانو را مورد تمسخر قرار داد. اریک وال در این مصاحبه تلویزیونی گفت که با هاسکینسون درباره امکان ناپذیر بودن اجرای قراردادهای هوشمند در شبکه بیت کوین موافق است، اما به نظر او بستر بهتری برای این قراردادها نسبت به اتریوم وجود ندارد و کاردانو توان رقابت با آن را ندارد.

اریک وال در این مصاحبه تلویزیونی، شخص هاسکینسون را فردی احمق خطاب کرد و گفت که او درباره بیت کوین کاملاً بی اطلاع است. وال همچنین شیوه لباس پوشیدن بنیان‌گذار کاردانو را به تمسخر گرفت و گفت: «او مثل بابانوئل لباس می‌پوشد. برای اینکه مشروعیت به خود بدهد در ۳۳ سالگی مانند ۵۵ ساله‌ها لباس می‌پوشد.»

استراتژیست ارشد بلومبرگ: بیت کوین در مسیر رسیدن به ۱۰۰ هزار دلار است

مایک مک‌گلون، استراتژیست ارشد بازارهای کالایی بلومبرگ در «گزارش ماهانه چشم‌انداز ارزهای دیجیتال» از شش رقمی شدن قیمت بیت کوین گفت. او همچنین در این گزارش مدعی شده است که بیت کوین در مسیر تبدیل شدن به دارایی ذخیره جهانی به عنوان مکمل دلار است.

مک گلون می‌گوید هر دو ارز دیجیتال برتر بازار که در تابستان از اصلاح ۵۰ درصدی قیمت جان سالم به در بردند، در مسیری با کمترین مقاومت برای رسیدن به اتریوم پنج هزار دلاری و بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری قرار دارند.

بورس آمریکا نمی‌خواهد مقدار اموال دیجیتال کارمندانش را فاش کند

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به تازگی اعلام کرد نمی‌خواهد اطلاعات مربوط به دارایی‌های دیجیتال کارمندانش را در اختیار شرکت ریپل قرار دهد. این نهاد دولتی مدعی شد افشای این اطلاعات به منزله نقض حریم خصوصی کارمندانش است و باعث سلب اعتماد آنان می‌شود. کمیسیون بورس آمریکا در همین راستا از دادگاه تقاضا کرد با درخواست ریپل برای افشای این اطلاعات مخالفت کند. ریپل چندی پیش با ارائه یک دادخواست خواهان کسب اطلاع درباره اندوخته‌های ریپل، بیت کوین و اتریوم کارمندان کمیسیون بورس آمریکا شده بود.

پلن بی: روند بازار همچنان صعودی است

این تحلیلگر که هویت وی همچنان مانند یک راز برای جامعه تحلیلگری فاش نشده است در اکانت توئیتر خود به بررسی روند اندیکاتور RSI بر روی چارت بیت کوین پرداخته و در ادامه اضافه کرد که:

آخرین باری که از محدوده زیر 60 RSI هفتگی یک روند صعودی را شاهد بودیم، اکتبر ۲۰۲۰ بوده که BTC با قیمت ۱۰ هزار دلار، رشد ۵ برابری را تجربه کرده، RSI به ۹۰ رسید و شش ماه بالای ۷۰ ماند. همچنین به بازارهای صعودی ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ اشاره کرد و گفت: دوره‌های متعدد با RSI در محدوده ۷۰-۹۰ نیز همین رفتار را از خود بروز داده‌اند.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۵ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 519944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.