تولید روزانه ٣۵ تن کود کمپوست در کارخانه بازیافت شهرداری تبریز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از تولید روزانه ٣۵ تن کود کمپوست توسط بخش خصوصی در کارخانه بازیافت و کمپوست شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا اصغری در بازدید از این پروژه با اشاره به ضرورت رفع موانع و مشکلات پیش روی کارخانه کود کمپوست و بازیافت شهرداری تبریز اظهار کرد: پروژه مشارکتی کارخانه کود کمپوست یکی از مهم‌ترین دستاوردهای شهرداری تبریز طی سال‌های اخیر است که رفع موانع و مشکلات پیش رو و همکاری در جهت توسعه آن از جمله ضروریات در حوزه مدیریت پسماند است.

وی افزود: روزانه بخشی از پسماند شهری تبریز جهت بازیافت و تولید کود کمپوست به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی این پروژه تحویل می‌شود و در نتیجه‌ی آن تولید روزانه بالغ بر ٣۵ تن کمپوست با کیفیت استاندارد است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز تاکید کرد: چنانچه حمایت‌های لازم و قانونی در چارچوب قرارداد فی‌مابین شهرداری تبریز و سرمایه‌گذار این پروژه انجام پذیرد؛ با راه‌اندازی خط دوم بازیافت و تولید کود کمپوست ضمن افزایش میزان تولید کود کمپوست هزینه‌های عملیاتی و اجرایی سازمان در موضوع حمل و امحاء پسماندهای شهری به طور قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

کد خبر 519862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.