سرانه فضاهای فرهنگی ورزشی شیراز افزایش می‌یابد

شهردار منطقه پنج شیراز گفت: با توزیع عادلانه خدمات در پروژه‌ها، سرانه فضاهای فرهنگی و ورزشی منطقه پنج به سطح قابل قبولی خواهد رسید.

رضا مسعودی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری در توزیع عادلانه خدمات شهری نقش تأثیرگذار و پررنگی دارد که با توسعه یکپارچه خدمات شهری در سطح شهر می‌تواند در تامین کیفیت زندگی مردم گام‌های موثرتری بردارد.

وی رفع بی‌عدالتی در توزیع خدمات شهری را در اولویت کار منطقه پنج دانست و افزود: تراکنش‌های فضایی مانند احداث مکان‌های آموزشی، ورزشی، فرهنگی و فضای سبز باید به سمت محلات کم‌برخوردار سوق داده شود.

شهردار منطقه پنج شیراز با بیان اینکه بی‌عدالتی در توزیع خدمات شهری می‌تواند پیامدهای گوناگونی داشته باشد و شهر را از رسیدن به توسعه پایدار باز دارد، ادامه داد: سعی می شود که توسعه یکپارچه خدمات شهری در سطح شهر به سمت متعادل‌تری پیش برده شود.

مسعودی پیرامون اتخاذ سیاست‌های عدالت محور در مدیریت شهری گفت: تمام پروژه‌ها در سطح منطقه پنج منطبق بر اصول توزیع عادلانه امکانات و خدمات پایه‌ریزی می‌شود. منطقه پنج شیراز در محدوده محورهای محروم و کمتر برخوردار قرار می‌گیرد اما مناطقی در همین محدوده وجود دارند که از سطح خدمات کمتری برخوردار بوده و توزیع امکانات شهری در آنها نیازمند رسیدگی بیشتری است به همین دلیل در تلاش هستیم با سرمایه گذاری در این مناطق برای شهروندان منطقه پنج رفاه و ارزش افزوده به ارمغان بیاوریم.

وی خاطر نشان کرد: پروژه‌های عمرانی علاوه بر اینکه مشکلات حمل و نقل و دیگر چالش‌های پیش روی شهروندان را رفع می‌کند، نقش مؤثری در ارتقای امنیت، ایجاد ارزش افزوده و در نهایت ارتقای کیفیت زندگی شهروندان خواهد داشت، امیدواریم با بهره برداری از آنها شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

شهردار منطقه پنج تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه‌ها سرانه منطقه پنج در حوزه‌های ورزشی و فرهنگی به آستانه قابل قبولی خواهد رسید از این رو در تلاش هستیم زمینه‌های حضور پرشور شهروندان به ویژه جوانان و زنان خانه دار را در زیرساخت‌هایی که مهیا شده افزایش دهیم. با شاداب بودن زنان و کودکان شاهد وجود خانواده‌هایی پر شور و دارای سلامت جسم و روان خواهیم بود.

کد خبر 519721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.