سوپر کلاسیکویی دیگر در خاک دشمن

دو غول فوتبال آمریکای جنوبی امشب در رقابت های انتخابی جام جهانی قطر، در خاک سرزمین قهوه رو در روی هم قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب- یکشنبه ۱۴ شهریور ماه_ از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آمریکای جنوبی، دو تیم ملی فوتبال برزیل و آرژانتین به مصاف هم می‌روند. این دیدار رأس ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه کورنتیانس برزیل واقع در شهر سائوپائولو برگزار می‌شود.

در حال حاضر سلسائو از ۷ بازی ۲۱ امتیاز به دست آورده و مقتدرانه رتبه اول را دارد. آلبی سلسله هم با ۱۵ امتیاز در جایگاه دوم ایستاده است. نکته جالب این است که یاران مسی ۲۱ بازی است که تحت هدایت این فوق ستاره شکست نخورده‌اند.

همین دو ماه پیش بود که دو غول آمریکای جنوبی در دیداری که ببین فوتبالی‌ها به "سوپرکلاسیکو" معروف است در فینال کوپا آمه‌ریکا (جام ملت‌های آمریکای جنوبی) رو در روی هم ایستادند که بالاخره پس از سال‌ها ناکامی، لیونل مسی و هم تیمی‌هایش با آلبی سلسته، در خاک دشمن با چیپ دیماریا برنده و قهرمان شدند.

نبرد سوپر کلاسیکو همیشه جذاب و هیجان‌انگیز است، زمانی که فوق ستاره آرژانتینی با کشورش فاتح جام شد با اندوه زیاد و به اجبار از تیم فوتبال بارسلونا دل کند و راهی پاری سن ژرمن شد تا در آنجا به موفقیت‌های پرشماری برسد. انتقالی که شاید بتوان گفت هیچ کس آن را پیش بینی نمی‌کرد.

پاریس حالا پر از ستاره‌های آرژانتینی و برزیلی است، مسی، نیمار، مارکینیوش دیماریا و پاردس بخشی از این ترکیب بازیکنان هستند. آنها امشب باید رو در روی هم قرار بگیرند. لئو پس از آن قهرمانی مقابل نیمار و حتی انجام یک بازی کنار او در تیم پاریسی، باید به عنوان رقیب امشب مقابلش قرار بگیرد.

لیونل سکالونی سرمربی پرشور راه‌راه‌ها بوینس آیرس کاری را انجام داد که هیج مربی قادر به انجامش نبود، او آرژانتین را با مسی آن هم در خاک سرزمین قهوه به قهرمانی رسانده و حالا مأموریت مهمی همچون صعود به جام جهانی پیش رو دارد.

اسکالونی حالا می‌خواهد رؤیای شیرین قهرمانی جام جهانی را در سرش بپروراند، او می‌خواهد لئو را با قهرمان کردن در قطر، جاودان و ماندگار کند کاری که البته سخت و شاید نشدنی است اما این را هم باید گفت که هیچ چیز غیرممکن نیست.

کد خبر 519669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.