گوشی‌های جدید شرکت ریلمی چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت ریلمی قصد دارد گوشی‌های جدید خود به نام Realme 8s 5G و Realme 8i را ۹ سپتامبر در هند معرفی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریلمی طی رویدادی در ۹ سپتامبر از محصولات جدید خود مانندRealme Pad ، Realme Pocket Speaker ،Realme Cobble Speaker و گوشی‌های جدید هوشمند رونمایی خواهد کرد. گوشی Realme 8s 5G دارای صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است و از تراشه دایمنسیتی 810 SoC پشتیبانی می‌کند و در دو رنگ آبی و بنفش در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی هوشمند Realme 8s 5G در دو نسخه ارائه خواهد شد. نسخه اول دارای شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و نسخه دوم دارای هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است البته کاربران می‌توانند با بکارگیری رم اضافه حافظه آن را تا ۱۳ گیگابایت افزایش دهند.

دوربین سلفی گوشی ذکر شده دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است، یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دو دوربین دو مگاپیکسلی می‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد. یک حسگر اثر انگشت نیز در لبه کناری گوشی Realme 8s 5G قرار گرفته است.

دیگر گوشی هوشمند شرکت ریلمی Realme 8i نام دارد که دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی است و از تراشه هلیو G96 بهره می‌برد. این گوشی نیز در دو نسخه ارائه خواهد شد نسخه اول دارای چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و نسخه دوم دارای شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است. کاربران می‌توانند با استفاده از رم اضافه حافظه آن را تا ۱۰ گیگابایت افزایش دهند.

دوربین سلفی این گوشی دارای یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است، یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین دو مگاپیکسلی می‌شود. انرژی مورد نیاز این گوشی  از طریق یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی بهره می‌برد. یک حسگر اثر انگشت نیز در لبه کناری این گوشی تعبیه شده است. این محصول در دو رنگ مشکی و بنفش عرضه خواهد شد.

کد خبر 519668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.