هدست گیمینگ JBL Quantum 350 چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت JBL اخیرا از هدست گیمینگ جدید خود به نام Quantum 350 رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت JBL اخیراً محصولات جدید خود از جمله هدست‌های گیمینگ، هدفون‌های TWS و بلندگوی بلوتوثی Flip 6 خود را معرفی کرده است، یکی از این محصولات هدست گیمینگ JBL Quantum 350 نام دارد که در ماه جاری با قیمت ۹۹.۹۵ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

هدست بی سیم JBL Quantum 350 به درایورهای ۴۰ میلی متری مجهز شده است و از فناوری QuantumSurround پشتیبانی می‌کند علاوه بر این هدفون‌های این محصول دارای میکروفون‌های بسیار قوی است. شرکت JBL اعلام کرده است که با هر بار شارژ کردن این هدست بی‌سیم گیمینگ می‌توان به مدت ۲۲ ساعت از آن استفاده کرد همچنین تنها با پنج دقیقه شارژ کردن محصول ذکر شده می‌توان ۶۰ دقیقه با آن بازی کرد.

دیگر محصول جدید شرکت JBL ایربادز Reflect Flow Pro نام دارد که دارای طراحی بسیار جالبی است و در رنگ‌های قابل توجهی عرضه خواهد شد. ایربادزها با پشتیبانی از فناوری Smart Ambient به قابلیت حذف نویز تطبیقی مجهز شده است. هدفون ذکر شده دارای شش میکروفون با وضوح صدای بالا است که قادر است هر صدای مزاحم را حذف کند.

علاوه بر این، شرکت JBL اعلام کرده است که با هر بار شارژ کردن این محصول می‌توان به مدت ۱۰ ساعت از آن استفاده کرد، هدفون گیمینگ ذکر شده از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند به طوری که تنها با ۱۰ دقیقه شارژ کردن آن می‌توان به مدت ۶۰ دقیقه با آن بازی کرد. قیمت Reflect Flow Pro به میزان ۱۷۹.۹۵ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 519652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.