واکسیناسیون حدود ۸ هزار نفر از رانندگان تاکسی شهر اصفهان

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: از جمعیت بیش از ۲۳ هزار نفری رانندگان ناوگان تاکسیرانی این کلانشهر، حدود هشت هزار نفر علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به روند واکسیناسیون رانندگان تاکسی اصفهان علیه بیماری کرونا، اظهار کرد: رانندگان فعال در ناوگان حمل و نقل عمومی بر اساس اعلام وزارت بهداشت در اولویت سوم دریافت واکسن کرونا قرار گرفته‌اند و فرایند واکسیناسیون آنها از هفته‌های پیش آغاز شد.

وی ادامه داد: با توجه به تأخیر در توزیع واکسن، در روند واکسیناسیون با محدودیت مواجه شدیم که با تلاش وزارت بهداشت و ستاد کرونای استان بار دیگر واکسن‌های اختصاص یافته به حوزه ناوگان تاکسیرانی در حال ارسال و تزریق است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه وظیفه این سازمان برگزاری فراخوان به منظور انجام واکسیناسیون رانندگان است، افزود: واکسیناسیون رانندگان تاکسی از دو روز آینده با گستردگی بیشتری همراه خواهد بود بنابراین انتظار می‌رود رانندگان نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند تا خطری سلامت آن‌ها و مسافرانشان را تهدید نکند.

وی در رابطه با بازگشایی مدارس و لزوم واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس گفت: در ارتباط با فعالیت سرویس مدارس تصمیم‌گیری قطعی نشده، تنها آنچه عنوان شده بازگشایی مدارس از آبان ماه به صورت مرحله به مرحله و فاز بندی حداقلی به حداکثر است.

منوچهری تاکید کرد: این آمادگی در آموزش و پرورش و ناوگان تاکسیرانی وجود دارد که در صورت بازگشایی مدارس، سرویس‌دهی بر اساس زمان بندی و از حداقل به حداکثر انجام شود.

کد خبر 519650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.