۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
بازگشت چمران به شورای شهر

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدوارم علیرضا زاکانی در شهرداری تهران همانند گذشته بدرخشد و در پیشگاه خداوند رو سفید باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران پس از یک هفته بیماری امروز (یکشنبه) دوباره به صحن شورای شهر تهران بازگشت. شب گذشته اعلام شده بود که وی دارای علائم سرماخوردگی است که با اعلام نتیجه تست کرونای وی که منفی بود اعلام شد او به صحن می‌آید. جلسه امروز شورای شهر که علیرضا زاکانی و معاونان شهردار سابق حضور داشتند به ریاست وی برگزار شد.

رئیس شورای شهر تهران در این جلسه با اشاره به حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: امروز نخستین روزی است که آقای زاکانی به عنوان شهردار تهران در صحن شورا حضور پیدا کرده است؛ البته ایشان فعالیت خود را در مجموعه شهرداری تهران از روز پنجشنبه و بعد از دریافت حکم از وزیر کشور آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه امیدواریم زاکانی در این میسر همانند گذشته بدرخشد؛ به مانند نوجوانی و جوانی خود که در جبهه‌های جنگ در سالیان دور حضور داشته است اظهار امیدواری کرد: فعالیت آقای زاکانی همچنان در این مسیر ادامه داشته باشد و در مسیر جدید کاملاً موفق و در پیشگاه خداوند روسفید باشد.

کد خبر 519642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.