معلمان لوکزامبورگ خواهان محیط ایمن غیرکرونایی هستند

اتحادیه معلمان لوکزامبورگ بیانیه‌ای را منتشر کرده و خواستار اتخاذ یک روش آزمایش جمعی در مدارس شده است تا اطمینان حاصل شود دانش آموزان می‌توانند بدون ماسک در کلاس شرکت کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اتحادیه معلمان لوکزامبورگ (FEDUSE) خواستار ایجاد یک ساختار جامع شامل واکسیناسیون، صدور مدرکی مبنی بر بهبود وضعیت شخص مبتلا به کرونا یا تست منفی کووید - ۱۹ برای افراد واکسینه نشده است که باید هر ۴۸ ساعت یک آزمایش انجام دهند؛ بنابر اعلام اتحادیه معلمان لوکزامبورگ، تا اتمام واکسیناسیون، این تنها راهی است که می‌توان از وجود محیط ایمن در مدارس اطمینان یافت.

۱۵ سپتامبر شروع سال تحصیلی در لوکزامبورگ است و هنوز معلمان، والدین، دانش آموزان و قانونگذاران همه در فکر این هستند که بهترین راهکار برای حضور ایمن در مدارس چیست. اتحادیه معلمان لوکزامبورگ متقاعد شده است که انجام تست‌های مرتبط با کرونا ساده‌ترین و مؤثرترین راه حل برای حضور دانش‌آموزان مقطع متوسطه بدون ماسک است هرچند هنوز واکسیناسیون می‌تواند بهترین محافظت ممکن را برای بازگشایی مدارس ارائه دهد.

مدارس باید به دانش آموزانی که واکسن زده‌اند یا اخیراً از COVID-19 بهبود یافته‌اند و آزمایش ویروس آنها منفی بوده است، اجازه دهند بدون ماسک در کلاس شرکت کنند. در عین حال بنا بر اعلام اتحادیه، کارکنان و دانش آموزان واکسینه نشده باید هر ۴۸ ساعت یک بار آزمایش کووید انجام دهند تا امنیت محیط حفظ شود.

اتحادیه معلمان لوکزامبورگ از دولت می‌خواهد تا مراکز واکسیناسیون سیار به طور هفتگی به مدارس به ویژه دبیرستان‌ها مراجعه کنند و به این ترتیب مانعی برای واکسیناسیون دانش آموزان وجود نداشته باشند. در حال حاضر، طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، ۸۷ درصد از کل معلمان واکسن زده‌اند.

در ماه ژوئیه، وزیر آموزش و پرورش لوکزامبورگ، "کلود مایش" مدعی شد دانش آموزانی که در ماه سپتامبر به مدرسه باز می‌گردند به ماسک احتیاج ندارند با این وجود، تصمیم نهایی وزارتخانه هنوز نیاز به تدوین استراتژی جامع برای سال تحصیلی دارد.

معلمان لوکزامبورگ خواهان محیط ایمن غیرکرونایی هستند

کد خبر 519574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.