قتل پسر جوان در جشن عروسی

دستگیری چهار سارق حرفه‌ای زن و مرد، کشف ۲۵ کیلوگرم هروئین در خودرو قاچاقچیان، تصادفی با ۱۱ مصدوم و یک کشته، قتل پسر جوان در جشن عروسی و مرگ مرد جوان در نزاع دست جمعی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: چهار سارق زن و مرد که اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو در محله گیشا می‌کردند، دستگیر شدند.

علیرضا ناصری‌نژاد اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری‌های خودرو و فعالیت یک باند در ارتکاب به این سرقت‌ها، مأموران کلانتری ۱۳۷ نصر با استفاده از دوربین‌های مداربسته و سرنخ‌های برجای مانده از متهمان، چهار سارق زن و مرد را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران مذکور پس از اخذ مجوز قضائی در یک عملیات پیچیده موفق به دستگیری سارقان حرفه‌ای شدند و آن‌ها به ۲۰ فقره سرقت باطری و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین در پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه‌جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ مأموران این پلیس مطلع شدند، اعضای یک باند حرفه‌ای با تهیه مواد مخدر و جاساز کردن آن در خودروشان، محموله‌های مواد مخدر را به شهر تهران انتقال می‌دهند.

عبدالوهاب حسنوند اظهار کرد: در این راستا مأموران متوجه شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیر قابل توجه‌ای هروئین را با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری به تهران انتقال دهند، بنابراین رصد لحظه به لحظه فعالیت‌های اعضای باند ادامه یافت تا اینکه مشخص شد خودرو مذکور در حال حرکت در یکی از محورهای مواصلاتی شهر تهران است و متهمان قصد دارند تا مواد مخدر را پس از انتقال به پایتخت در بین مشتریان خود توزیع کنند.

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع بلافاصله مأموران پس از توجیه و ابلاغ آموزش‌های لازم با تجهیزات کامل به محورهای مواصلاتی منتهی به تهران اعزام و پس از ساعت‌ها رصد و پایش نامحسوس خودروهای عبوری خودروی مورد نظر را رؤیت و دستور توقف به راننده خودرو دادند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: نهایتاً پس از هماهنگی قضائی و اخذ مجوز خودروی متهمان متوقف و در بررسی‌های بیشتر از خودرو مقدار ۲۵ کیلو و ۱۰۰ گرم هروئین که به صورت حرفه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

برخورد اتوبوس با کامیون در خراسان جنوبی

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: برخورد اتوبوس با کامیون کشنده در محور فردوس به بجستان یک کشته و ۱۱ مصدوم داشت.

علیرضا رضایی اظهار کرد: علت این تصادف برابر نظریه کارشناسان پلیس راه، عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده اتوبوس تشخیص داده شده است.

وی ادامه داد: این اتوبوس با ۱۵ مسافر از بندرعباس به سمت مشهد در حرکت بود که در اثر این حادثه یک نفر از سرنشینان اتوبوس جان خود را از دست داد و مصدومان نیز با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند، با اعلام وقوع این حادثه پنج خودرو آمبولانس به محل تصادف اعزام شد. در این حادثه یک نفر فوت شد و از ۱۵ نفر دیگر چهار نفر برای اعزام به بیمارستان رضایت ندادند و ۱۱ نفر برای درمان به بیمارستان شهید چمران فردوس اعزام شدند.

قتل پسر جوان در جشن عروسی

یک مقام ارشد انتظامی گفت: رسم غلط تیراندازی در جشن‌های عروسی این بار قتل جوانی ۲۳ ساله را در یکی از روستاهای حومه شهر زاهدان رقم زد.

ابراهیم ملاشاهی اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره تیراندازی منجر به قتل در یک مراسم عروسی در یکی از روستاهای حومه شهر زاهدان کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه جسد جوانی ۲۳ ساله که بر اثر اصابت گلوله کلت کمری به قفسه سینه به قتل رسیده بود رؤیت شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی عامل قتل که جوانی ۱۹ ساله بود شناسایی و مشخص شد این فرد بنا به رسم بسیار غلطی که در برخی مناطق وجود دارد در حین بزم و شادی در حال تیر اندازی به وسیله کلت کمری بوده که با گیر کردن اسلحه، قصد خارج کردن گلوله از جان لوله را داشته که ناگهان اسلحه شلیک و گلوله به قفسه سینه مقتول برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه عامل تیر اندازی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است تصریح کرد: اساساً حمل، نگهداری و استفاده از سلاح گرم جرم محسوب می‌شود اما در برخی مناطق استان بی‌توجه به این موضوع کماکان رسم بسیار غلط تیراندازی در مراسم جشن و شادی رواج دارد که این مسئله بسیار خطرناک و حادثه آفرین است.

نزاع دست جمعی در خیابان منجر به قتل مرد جوان شد

در نزاع گروهی در نقده یک جوان به قتل رسید و چند تن نیز دستگیر شدند و دادستان عمومی و انقلاب اسلامی نقده در استان آذربایجان غربی در این زمینه گفت: عاملان درگیری در روستای ساخسی تپه این شهرستان در جنوب آذربایجان غربی دستگیر شدند.

رسول نوعی اظهار کرد: پنج نفر روز گذشته (جمعه) در این نزاع دسته جمعی در روستای ساخسی تپه نقده زخمی و یک تن نیز کشته شده است.

وی ادامه داد: علت درگیری در این روستا، بروز اختلاف بین طرفین نزاع، باز کردن درب منزل به کوچه بوده است که این اتفاق منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از اهالی منطقه شده بود.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی نقده در استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: دادستانی شهرستان نقده به محض اطلاع، بلافاصله دستور ویژه ای برای رسیدگی سریع به پرونده این نزاع دسته جمعی صادر کرده است.

کد خبر 519544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.