ایران ۳ _ روسیه ۱/ تیم والیبال نشسته ایران با اقتدار قهرمان پارالمپیک توکیو شد

تیم ملی والیبال نشسته ایران با شکست روسیه در فینال قهرمان پارالمپیک توکیو شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز شنبه – ۱۳ شهریور ماه _ در رقابت‌ها فینال والیبال نشسته پارالمپیک توکیو تیم ملی ایران به مصاف روسیه رفت که این دیدار با نتیجه سه بر یک به نفع ایران تمام شد و تیم ملی کشورمان قهرمان این دوره از رقابت‌های پارالمپیک شد.

ست اول:

نخستین امتیاز با آبشار میثم علی پور به دست آمد در ادامه دو تیم پایاپای پیش می‌روند. ایران با رسیدن به امتیاز ۸ نخستین وقت استراحت فنی را گرفت، بازی با نتیجه ۱۲ بر ۹ به نفع ایران سپری می‌شود. بازیکنان روسیه اختلاف امتیاز را کم کردند، وقت استراحت دوم را هم ایران با رسیدن به امتیاز ۱۶ گرفت. اختلاف امتیاز را ایران به عدد چهار می‌رساند، اما روسیه سرویس‌های خوبی زد و اختلاف امتیاز را به عدد یک رساند ولی در نهایت این ست به نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع ایران تمام شد.

ست دوم:

در این ست ایران با اختلاف بازی را اداره می‌کند و نتیجه ۱۳ بر ۹ به نفع تیم ملی کشورمان است، ایران به امتیاز ۱۶ رسید و وقت استراحت دوم را گرفت. در این ست بازیکنان ایران عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشتند و در نهایت این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ با پیروزی به پایان رساندند.

ست سوم:

در ست سوم وقت استراحت اول را تیم ملی ایران با نتیجه ۸ بر ۷ گرفت، دو تیم پا به پای هم پیش می‌روند. بازیکنان روسیه سه امتیاز اختلاف به وجود آوردند که سرمربی تیم ملی ایران در خواست تایم استراحت کرد. بازیکنان ایران اختلاف امتیاز را جبران کردند و به تساوی رسیدند، اما بازهم سرویس‌های روسیه برای ایران مشکل ساز شد و این تیم با نتیجه ۱۹ بر ۱۶ پیش افتاد. بازیکنان ایران در این ست حریف روسیه نشدند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ ست سوم را واگذار کردند.

ست چهارم:

ایران ست چهارم را طوفانی آغاز کرد و با نتیجه ۸ بر ۴ وقت استراحت فنی اول را گرفت، ایران اختلاف امتیاز را به عدد ۱۱ رساند. بازی با نتیجه ۲۰ بر ۹ به نفع ایران است و در نهایت تیم ملی کشورمان با امتیاز ۲۵ بر ۱۷ قهرمان این دوره از رقابت‌های والیبال نشسته پارالمپیک شد. 

کد خبر 519506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.