واکسیناسیون ۷۰ درصد از رانندگان خرم‌آباد

مدیر عامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافرشهرداری خرم‌آباد گفت: هفتاد درصد رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی خرم‌آباد واکسینه شده‌اند.

به گزارش ایمنا، مسعود ارمغان در این باره اظهار کرد: ظرف یک ماه گذشته ۷۰ درصد از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی خرم‌آباد شامل رانندگان اتوبوس، تاکسی و آژانس واکسینه شدند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی پنج هزار دوز واکسن در اختیار ما قرار داده است، البته برخی رانندگان سن بالا به مراکز بهداشت برای واکسیناسیون مراجعه کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: اگر راننده‌ای تاکنون موفق به تزریق واکسن نشده است بدون در نظر گرفتن شرایط سنی به ما مراجعه کند در آینده نزدیک همه رانندگان واکسینه می‌شوند.

ارمغان تاکید کرد: با توجه به اینکه رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی با مردم در ارتباط هستند بنابراین در صورتی که راننده از تزریق واکسن امتناع کند از تردد وی در شهر جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط رانندگان گفت: چهار گشت تاکسیرانی در شهر داریم که کافی نیست بنابراین شهروندان در ساعات تعطیل در صورت مشاهده رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از طریق سامانه ۱۳۷ و در وقت اداری با شماره سازمان تماس بگیرند.

منبع: فارس

کد خبر 519499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.