ساخت سورتمه شهربازی گرگان ۲۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

سرپرست شهرداری گرگان گفت: عملیات عمرانی ساخت سورتمه شهربازی گرگان ادامه دارد و اتمام پروژه به زمان ارسال تجهیزات شرکت چینی بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید سعیدی در جلسه‌ای که با موضوع شهربازی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: پروژه سورتمه گرگان با اعتبار حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی در حال اجراست و با پیمانکار آن در راستای نحوه وصول مطالبات وی مذاکرات ثمربخشی شده است.

وی با رد برخی شایعات در خصوص رسیدن تجهیزات سورتمه به گمرک گفت: قطعات سورتمه پس از تکمیل در قالب کانتینرهایی مخصوص به ایران ارسال شده تا توسط شرکتی متخصص در گرگان نصب شود اما تاکنون زمان مشخصی به شهرداری اعلام نشده است.

سرپرست شهرداری گرگان در رابطه با مجموعه شهربازی مدرن گرگان گفت: هر چند احداث این پروژه به سبب برخی مشکلات از زمان بندی اعلامی عقب است اما در هفته‌های اخیر برای گره‌گشایی از اجرای این پروژه اقدامات مناسبی شده است.

سعیدی تصریح کرد: پرداخت صورت وضعیت پیمانکار از دو روش نقدی و تهاتر انجام می‌شود و در بخش تهاتر همه صورت وضعیت‌ها پرداخت شد.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۲۶ درصد اعلام کرد و گفت: با حذف برخی بروکراسی‌های اداری و تسهیل در امر جابجایی املاک و مستغلات در قالب تهاتر روند ساخت شهربازی سرعت می‌گیرد.

کد خبر 519455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.