آرامستان کرمانشاه در ۲ شیفت کاری فعالیت می‌کند

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرمانشاه از دو شیفته شدن فعالیت تغسیل و تدفین در آرامستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام هادی کماسی با اشاره به حجم بالای مراجعات به آرامستان کرمانشاه در شیفت صبح، گفت: در همین راستا از امروز (۱۳ شهریور) فعالیت آرامستان کرمانشاه دو شیفته می‌شود.

وی افزود: بر این اساس آرامستان کرمانشاه از امروز (شنبه) صبح‌ها از ساعت هشت صبح تا حدود ۱۴ و ۳۰ دقیقه و بعدازظهرها از ساعت ۱۵ تا ۱۸ فعال است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه گفت: با این اقدام حجم مراجعات در یک شیفت کاهش پیدا کرده و علاوه بر تأمین رفاه حال مردم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم به صورت بهتری اجرایی خواهد شد.

کماسی با بیان اینکه تمام پروتکل‌های بهداشتی شیفت صبح در شیفت بعدازظهر هم لحاظ می‌شود، خاطرنشان کرد: حداکثر ۱۵ نفر جهت تدفین میت می‌توانند در محوطه آرامستان حضور پیدا کنند. همچنین به همراهان اجازه داده می‌شود که با سه خودرو وارد محوطه آرامستان شوند.

وی اضافه کرد: همچنان ورود قاری و مداح جهت جلوگیری از برگزاری مراسم عزا در محوطه آرامستان ممنوع است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرمانشاه در پایان با قدردانی از همکاری مردم کرمانشاه گفت: علی رغم فرهنگی که در میان مردم کُرد وجود دارد که حضور در مراسم عزاداری بستگان را بر خود واجب می‌دانند، خوشبختانه مردم کرمانشاه درک مناسبی از شرایط بیماری کرونا داشته و شاهد همکاری بیشتر مردم در آرامستان های کرمانشاه هستیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 519452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.