ایربادز Redmi  Earbuds 3 Pro چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ایربادز Redmi Earbuds 3 Pro به تراشه کوالکام مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ردمی، ایربادز جدید خود به نام Redmi Earbuds 3 Pro را به همراه گوشی‌های هوشمند Redmi 10 Prime در بازار هند عرضه کرده است که دارای گواهی IPX4 است؛ بنابراین در برابر نفوذ عرق بدن و پاشش آب مقاوم است.

با توجه به اطلاعات ارائه شده، ایربادز جدید شرکت ردمی به تراشه کوالکام QCC3040 SoC مجهز شده است و از بلوتوث V5.2 پشتیبانی می‌کند. محصول ذکر شده دارای کلیدهای لمسی برای دریافت یا برقراری تماس صوتی، کنترل موسیقی و پشتیبانی از دستیارهای صوتی است. قابلیت متصل شدن سریع به دستگاه‌های بهره‌مند از رابط کاربری MIUI برای این ایربادز بی‌سیم در نظر گرفته شده است البته دیگر محصولات مجهز به سیستم عامل‌های اندروید و ios نیز می‌توانند از طریق بلوتوث به آن متصل شوند.

برای تولید ایربادز ذکر شده از درایورهای ساخته شده با آرمیچر متعادل شده دوگانه استفاده شده است که صدای خروجی شفافی نسبت به درایورهای معمولی تولید می‌کند. انرژی مورد نیاز ایربادز Redmi Earbuds 3 Pro با استفاده از یک باتری ۶۰۰ میلی آمپر ساعتی و یک پورت USB Type-C تأمین می‌شود، کاربران می‌توانند با یک بار شارژ محصول به مدت ۳۰ ساعت از آن استفاده کنند. قیمت این گجت از ۴۶ دلار آغاز می‌شود.

کد خبر 519389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.