تلاش می‌کنم وضعیت موجود بوستان‌های شهر را ارتقا دهم

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین با اشاره به سابقه ۱۶ ساله‌ خود در این سازمان، گفت: تلاش می‌کنم وضعیت موجود بوستان‌های شهر را را ارتقا دهم به طوری که این تغییرات از نظر کیفی کاملاً محسوس باشد و مردم آن‌ها را احساس کنند.

به گزارش ایمنا، محمدصالح صالحی اظهار کرد: کارشناسی کشاورزی و کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شهری دارم و ۱۶ سال است در سازمان پارک‌ها و فضای سبز مشغول کار هستم.

وی افزود: در تمام واحدهای اجرایی سازمان مانند نظارت، اجرایی، طرح و برنامه و پرداخت‌های سازمان پست مدیریتی داشتم و گردش شغلی کاملی را در سازمان تجربه کردم در واقع تجربه کافی برای این شغل را دارم و به صورت کامل با سازمان آشنا هستم.

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: احداث و توسعه فضای سبز شهر یکی از فعالیت‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز است اما در کنار آن تلاش می‌کنم که وضعیت موجود بوستان‌های شهر را ارتقا دهم به طوری که این تغییرات از نظر کیفی کاملاً محسوس باشد و مردم این تغییرات را احساس کنند.

صالحی اظهار کرد: در گام اول تلاش می‌کنم وضعیت بوستان‌های شهر بازبینی شود تا مردم از بوستان‌هایی با کیفیت خوب برخوردار باشند، برنامه‌های ما محدود به شهر قزوین نیست بلکه نواحی منفصل به صورت پررنگ دیده شده است و معتقد هستم که نواحی متصل و منفصل معنایی ندارد و خدمات ما باید به صورت یکسان در تمام مناطق و نواحی شهری ارائه شود.

وی با اشاره به مشکل پارک کوچه برق قزوین تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که پارک‌های کوچک قزوین با آن روبه‌رو هستند پاتوق شدن برای معتادان است که باید از طریق روشنایی مشکل را برطرف کرده و فضای پارک را برای حضور معتادان ناامن کنیم، حذف نیمکت‌های پارک راه‌حل درستی نیست بلکه باید به صورت ریشه‌ای مشکل را حل کرد، حذف نیمکت‌های پارک اتفاق نادرستی بود که در دوره قبل اتفاق افتاده است.

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین اضافه کرد: پارک‌های اینچنینی در وسعت خیلی کوچک تأسیس شده‌اند به طوری که که حتی نمی‌توان پارک جیبی را به آن‌ها اطلاق کرد، این پارک‌ها پاتوقی برای مردم محل است و جمع‌آوری نیمکت‌های آن توجیهی ندارد لذا ما نباید صورت مسئله را پاک کنیم، در اسرع وقت نیمکت‌های پارک جانمایی می‌شوند تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

صالحی گفت: در حال حاضر به خاطر محدودیت‌های کرونایی ورود مردم به بوستان‌ها ممنوع است، یکی از مشکلات دیگر که مردم با آن روبه‌رو هستند بسته بودن در سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها در ایام کرونا است که بعد از پایان محدودیت‌ها این مشکل رفع می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 519362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.