توجه به ظرفیت‌های ساحل برای توسعه گردشگری در دستور کار است

شهردار منتخب بندرعباس گفت: اجرای پروژه‌ها، ایجاد تأسیسات و امکانات متعدد در بخش‌های مختلف شهر با صرف اعتبارات قابل توجهی همراه است که مدیریت و نگهداری صحیح از آن ضروری بوده و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی در بازدید از مجموعه تفریحی گردشگری و مجموعه ورزش‌های ساحلی سورو اظهار کرد: از محل اعتبارات شهرداری زیرساخت‌های متعددی در شهر ایجاد شده که نیازمند مدیریت صحیح و اصولی است.

وی در این بازدید که با حضور یعقوب دبیری‌نژاد، عضو شورای اسلامی شهر و تعدادی از اهالی ورزش استان برگزار شد، افزود: صحیح نگهداری نشدن از امکانات عمومی شهر با نابودی سرمایه‌ها همراه خواهد بود این در حالی است که نگهداری از امکانات بوستان‌ها و پروژه‌های تفریحی و گردشگری امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است در این راستا در نظر داریم با بررسی‌های کارشناسی، نسبت به تعیین تکلیف بخش‌های غیرفعال و راکد مجموعه گردشگری و تفریحی سورو اقدام کنیم.

شهردار منتخب بندرعباس خاطرنشان کرد: ساخت این مجموعه‌ها که از دوره‌های قبل دنبال شده، هزینه قابل‌توجهی برای شهرداری داشته است لذا باید به بهترین شکل ممکن در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

نوبانی ضمن تاکید بر لزوم نگاه دریا محوری و توجه به ظرفیت‌های ساحل در ایجاد فضای مناسب برای شهروندان و گردشگران در ایام پس از کرونا، گفت: هرچند ویژگی و مزیت مهم شهر بندرعباس قرار گرفتن در کنار دریا است، اما متأسفانه تاکنون استفاده مناسب و قابل توجهی از آن نشده و این ویژگی مغفول مانده است؛ در حوزه ورزش‌های آبی و ساحلی و توسعه زیرساخت‌های آن نیز برنامه‌های متعددی مدنظر قرار دارد که به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: مدیریت صحیح در مجموعه زمین‌های والیبال و فوتبال ساحلی سورو نیز یکی دیگر از مواردی است که مورد تاکید و رسیدگی قرار خواهد گرفت، چرا که باید نسبت به جلوگیری از هدر رفت هزینه‌های شده رفتار بهتری داشته باشیم.

کد خبر 519318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.