بازدید شهردار و مدیران شهری شیراز از بستر سیلاب در بالادست محله سعدی

شهردار شیراز بازدید مدیران شهری از بستر سیلاب واقع در بالادست محله سعدی خبر داد و گفت: باتوجه به درپیش بودن فصل بارندگی با جمعی از مدیران ارشد شهری شیراز از بستر سیلاب واقع در بالادست محله سعدی بازدید کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان اصنافی در اینستاگرام خود نوشت:

"بازدید شهردار منتخب شیراز و مدیران شهری از بستر سیلاب واقع در بالادست محله سعدی

باتوجه به درپیش بودن فصل بارندگی جمعی از مدیران ارشد شهری شیراز از بستر سیلاب واقع در بالادست محله سعدی بازدید کردند.

با توجه به در پیش بودن فصل پاییز و زمستان و احتمال نزول بارش‌های سیل‌آسا، مدیران ارشد شهرداری شیراز از بندهای کنترل سیلاب و بند تأخیری محلات بالادست محله سعدی بازدید به عمل آورند.

در این بازدید که مهندس اصنافی شهردار منتخب شیراز، مهندس راضی سرپرست شهرداری، مهندس فرج‌زاده قائم مقام شهردار و جمعی از معاونان و مدیران شهری حاضر بودند، پیگیری و انجام لایروبی کانال‌های روباز و رو بسته، رودخانه‌ها و مسیل‌ها پیش‌بینی شده مورد تاکید واقع شد تا امسال بارش رحمت الهی در شیراز بدون خسارت باشد.

با مدیریت و پیش بینی به موقع و فراهم کردن مقدمات نزولات آسمانی، می‌توان علاوه بر جلوگیری از ورود خسارت به جان و اموال مردم، با هدایت سیلاب‌ها برای مقاصد مختلف بهره گرفت.

مدیریت بحث سیلاب در شیراز نیازمند هم افزایی سایر ارگان‌ها با مجموعه شهرداری شیراز می‌باشد تا نتیجه مطلوب که در آن منافع مردم نهفته است، رقم بخورد.

همچنین از پل شهید شعبان خداشناس که در ابتدای کمربندی شیراز به خرامه از سمت محله سعدی واقع شده، بازدید صورت گرفت و جمع مدیران شهری حاضر از نزدیک با مردم منطقه گفتگو کردند. "

بازدید شهردار و مدیران شهری شیراز از بستر سیلاب در بالادست محله سعدی

بازدید شهردار و مدیران شهری شیراز از بستر سیلاب در بالادست محله سعدی

کد خبر 519207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.