افتتاح ۷۵ پروژه در مناطق چهارگانه شهرداری همدان

سرپرست شهرداری همدان گفت: به مناسبت هفته دولت ۷۵ پروژه در مناطق چهارگانه شهرداری همدان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایمنا، مجید شاکری صبح امروز در آئین افتتاح پروژه‌های شهرداری همدان اظهار کرد: امروز و به مناسبت هفته دولت ۷۵ پروژه در چهار منطقه شهرداری همدان افتتاح می‌شود که ۱۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای آنها تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های منطقه یک شهرداری نیز بیان کرد: در منطقه یک اعتبار ۵۶ میلیارد تومانی هزینه شده که شامل نورپردازی، احداث پارک‌ها، پوشش سقف تالار قرآن و… می‌شود.

سرپرست شهرداری همدان ادامه داد: در منطقه ۲ شهرداری نیز ۲۳ پروژه با هزینه ۲۳ میلیارد تومان شامل ساماندهی جداره بلوار مطهری، جداره‌سازی پیاده‌راه بوعلی، احداث مخزن ۲۰۰ متر مکعبی و … به بهره‌برداری می‌رسد.

شاکری اضافه کرد: در منطقه ۳ شهرداری نیز ۹ پروژه با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان احداث شده که شامل احداث بلوار قدر، احداث پارک گلستان، احداث بلوار ۲۵ متری پردیسان و… است.

وی با اشاره به اجرای ۲۰ پروژه در منطقه ۴ شهرداری همدان خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۲.۵ میلیارد تومان شامل اجرای چمن مصنوعی در پارک منوچهری، پیاده‌رو سازی شهرک فرهنگیان، چمن مصنوعی در پارک‌ها و ایجاد فرهنگسرا در فرهنگیان و… است.

استاندار همدان نیز در این مراسم گفت: از همه اقدامات خوبی که شهرداری همدان طی سال‌های گذشته داشته و امروز نیز شاهد افتتاح ۷۵ پروژه مختلف در مناطق چهارگانه هستیم، قدردانیم.

سعید شاهرخی افزود: از شهردار و شورای شهر سابق تشکر می‌کنم، ان‌شاءالله که این پروژه‌ها به بهترین وجه به مردم خدمات‌رسانی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز با بیان اینکه این منطقه از محله خضر وضعیت بدی داشت اظهار کرد: با وجود این همه فعالیت در شهر، برخی از سیاسیون به جای اینکه دست مدیران را بگیرند و زحمت بکشند چرخ فعالیت را کند می‌کنند که این جفا به مردم و جامعه است.

علی‌اکبر نظری تاکید کرد: مردم هم باید قدردان زحمات شهرداری باشند و در اجرای پروژه‌ها با زحمت‌کشان این حوزه همراهی داشته باشند.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: یکی از معضلات منطقه خضر رودخانه واقع در این نقطه بود که با راه‌اندازی بلوار قدر، روی آن پوشانده شد و خوشبختانه بوی نامطبوع آنکه آزاردهنده بود، از بین رفت.

حمید بادامی اضافه کرد: بلوار قدر از ورودی‌های خوب منطقه خضر شده که امیدواریم روند پویایی در آن ادامه داشته باشد و به عنوان راه‌های ارتباطی اصلی شهر مطرح شود.

منبع: فارس

کد خبر 519116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.