عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ شهریورماه

در این بسته خبری از اتمام واکسیناسیون رانندگان شهرداری قزوین تا انجام ۷۰ عملیات عمرانی در ساری و تداوم اجرای طرح تجمیع خدمات بجنورد را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

فرش موزائیک بلوار امام حسین زرند با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان

محمد منصوری، سرپرست شهرداری زرند با بیان اینکه خدمات رسانی و تسهیل عبور و مرور شهروندان در سطح شهر یکی از مهمترین وظایف شهرداری محسوب می‌شود، از آغاز عملیات فرش موزائیک پیاده روهای بلوار امام حسین خبر داد و گفت: در اجرای این طرح بیش از ۳۸۰۰ متر مربع از پیاده روهای بلوار امام حسین فرش موزائیک و زیبا سازی خواهد شد.

واکسیناسیون بیش از ۹۰۰ نفر از رانندگان ناوگان مسافری درون‌شهری قدس

ابوالقاسم شاه‌محمدی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری قدس بیان داشت تاکنون ۹۷۶ نفر از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از رانندگان اتوبوس‌های شهری و تاکسی‌های دارای مجوز فعالیت دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

پایان واکسیناسیون رانندگان ناوگان و کارمندان اتوبوسرانی شهرداری قزوین

رانندگان ناوگان اتوبوسرانی با توجه به حجم مسافر و مدت زمان سفر همواره در معرض ابتلاء به ویروس کرونا بوده و هستند و از این رو تمهیداتی از سوی سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین اتخاذ شد تا واکسیناسیون رانندگان با همکاری مرکز شهید بلندیان در کوتاه‌ترین زمان ممکن شود.

احیای بازارچه تاریخی اردکان

حمید اخواتیان، سرپرست شهرداری اردکان از آغاز فاز دو پروژه بازسازی و احیای بازارچه تاریخی کوشکنو خبر داد.

انجام ۷۰ عملیات عمرانی در ساری طی چهار ماه گذشته

مرتضی بربسته، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران گفت: در چهار ماه اخیر ۷۰ عملیات عمرانی در سطح شهر ساری انجام شده و سازمان عمران بنا بر دستور جواد طالبی شهردار ساری، تمرکز بر خوداتکایی در پروژه‌های محوله را در کلیه مراحل اجرایی سرلوحه امور قرار داده است.

تمرین عملیاتی آتش نشانان در ابنیه بلند مرتبه اسلامشهر

یوسف منطقی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اسلامشهر در خصوص این خبر گفت: آتش نشانان با هدف آشنایی بیشتر با شرایط خاص هریک از ابنیه بلند مرتبه شامل بررسی پلکان فرار، راه‌های دسترسی و تمرین آبرسانی در هر مجتمع، ضمن حفظ و افزایش آمادگی عملیاتی خود در مواجهه با حریق و حوادث در این اماکن، سرعت عمل خود در ارائه خدمت به شهروندان را نیز افزایش می‌دهند.

تداوم اجرای طرح تجمیع خدمات در بجنورد

علی گودرزی، سرپرست شهرداری بجنورد گفت: اجرای طرح تجمیع خدمات در تعطیلات با هدف گسترش خدمات شهری و عمرانی در محلات شهری، و در راستای سیاست‌های خدمات رسانی موازی به تمام شهر اجرا می‎‌شود و در تلاشیم هر هفته با حضور عوامل خدماتی شهرداری، بخشی از درخواست‌های شهروندان در سامان بخشی به محلات شهری را رفع کنیم.

اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های نیمه تمام آمل

علی داوودی، سرپرست شهرداری آمل گفت: ۳۰ میلیارد تومانی برای تعریض و تملک پروژه‌های نیمه تمام آمل در خیابان امام رضا و بلوار شهید قاسمی در نظر گرفته شده است.‏

نصب پلاک های هوشمند در شاهین شهر

احمدرضا پری تبار، سرپرست شهرداری شاهین شهر گفت: با توجه به لزوم ایجاد بانک اطلاعات با محوریت کد پستی و ساماندهی پلاک‌های آبی شهرداری، پس از کارشناسی‌های لازم اجرای این بستر در نقاط مختلف شهر فراهم شد و هم اکنون این طرح در محله‌های گلدیس، مالک اشتر، هشت بهشت، فدک و کوی کارمندان و امام علی (ع) اجرا شده است.

کد خبر 519111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.