اعزام آتش نشانان گرگانی به ۷۸۷ مورد حادثه و حریق

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: این سازمان در دو ماه از فصل تابستان، تیرماه و مردادماه، به ۷۸۷ مورد حادثه و حریق در شهر گرگان و توابع آن رسیدگی کرده است.

موسی‌الرضا صفری در گفت‎وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای تیرماه سال جاری تا ۳۱ مردادماه، مأموران سازمان آتش نشانی شهرداری گرگان به ۷۸۷ حادثه و حریق، ۷۶۴ مورد در شهر گرگان و۲۳ مورد در توابع شهر رسیدگی کرده و اقدامات لازم را انجام دادند.

وی با بیان اینکه وقوع این حوادث در دو ماه تیر و مرداد سه مصدوم و دو فوتی داشته است، افزود: در این بازه زمانی حریق منازل مسکونی در شهر گرگان ۵۸ مورد و در توابع آن پنج مورد بوده و حریق اماکن تجاری نیز در این مدت در شهر گرگان ۲۱ مورد گزارش شده است.

صفری اضافه کرد: در این بازه زمانی حریق وسایل نقلیه در شهر گرگان ۲۷ مورد، در توابع آن دو مورد و تصادفات وسایل نقلیه مجموعاً ۱۰ مورد بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به قطعی مکرر برق تعداد ۲۴۲ مورد محبوس شدن در آسانسور و اتفاقات مربوط به آن در شهر گرگان به ثبت رسیده و ۴۳ مورد محبوس شدن در اماکن نیز به اطلاع این سازمان رسیده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: در این بازه زمانی مجموعاً ۴۴ مورد عملیات مقابله با جانوران وحشی و موذی مثل مار، زنبور، گربه و سایر جانوران در شهر گرگان انجام شده که با احتساب سایر موارد، سازمان آتش نشانی شهرداری گرگان در مجموع به ۷۸۷ حادثه و حریق در دو فصل تیر و مرداد رسیدگی کرده است.

کد خبر 518995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.