بازسازی و بهسازی بیش از ۸۰ درصد خودروهای شهرداری زرند

مدیر واحد نقلیه و خدمات موتوری شهرداری زرند گفت: شهرداری زرند طی سال‌های گذشته عقب ماندگی‌های زیادی در حوزه ماشین‌آلات سنگین داشت که خوشبختانه با صرف هزینه و نگهداری و کنترل به موقع توانستیم این عقب ماندگی‌ها را جبران نمائیم .

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند جواد مهدوی با بیان اینکه تجهیز و نگهداری ناوگان موتوری در شهرداری‌ها یکی از ارکان اساسی برای پیشبرد اهداف شهرداری است، افزود: در طی سه سال گذشته بیش از ۸۰ درصد از خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین شهرداری مورد بازسازی و بهسازی قرار گفته است.

وی نوسازی و بهسازی ناوگان خدمات شهری را اقدامی مؤثر در خدمات رسانی به موقع و مطلوب به شهروندان دانست و از خرید خودروهای به روز برای شهرداری در طی ۵ ماه گذشته خبر داد و افزود: خرید یک دستگاه بیل بکهو، خرید یک دستگاه غلطک CG11، خرید یک دستگاه فلاکس آسفالت از جمله برنامه این نهاد برای نوسازی این مجموعه می‌باشد.

مدیر واحد نقلیه و خدمات موتوری شهرداری زرند تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های درون سازمانی برای تعمیر خودروهای شهرداری و بازگشت آنها به چرخه فعالیت، باعث کاهش هزینه‌ها، حذف برون‌سپاری و تکیه بر توانمندی کارکنان شهرداری را در پی داشته است.

مهدوی ادامه داد: حمل ۱۷۳۹ کامیون شن مخلوط ،۱۲۷۷ تانکر آب ،۱۰۷۸ کامیون نخاله ساختمانی ،۴۷۲ کامیون آسفالت، بارگیری ۵۵۹۴ کامیون شن در کارخانه آسفالت از دیگر اقدامات این شهرداری در بخش حمل و نقل و خدمات موتوری است.

کد خبر 518966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.