عنوان نهمی تیم بسکتبال با ویلچر با پیروزی مقابل کره جنوبی

تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان با ایستادن در رتبه نهم به کار خود در مسابقات بسکتبال با ویلچر بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان برای دستیابی به عنوان نهم مسابقات بسکتبال با ویلچر بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو امروز در سالن بسکتبال ورزشگاه آریاکه به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفت.

شاگردان عباس آقاکوچکی که با چهار شکست مقابل استرالیا، آمریکا، بریتانیا و آلمان و تنها یک پیروزی مقابل الجزایر از راهیابی به جمع هشت تیم برتر مسابقات بازمانده بودند، در مصاف با کره جنوبی با نتیجه ۶۴ بر ۵۴ پیروز شده و به مقام نهمی رسیدند.

ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر ایران در کوارتر اول با نتیجه ۱۰ بر ۱۶ تن به شکست دادند، اما در کوارتر دوم با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به برتری رسیدند. کوارتر سوم نیز به برتری ۲۱ بر ۱۲ تیم ایران انجامید. در کوارتر چهارم نتیجه ۱۷ بر ۱۲ به نفع ایران ثبت شد تا تیم کشورمان در نهایت به برتری ۶۴ بر ۵۴ برسد.

تیم ایران در دوره قبلی بازی‌های پارالمپیک در رده دهم ایستاده بود اما در بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو یک پله پیشرفت داشت و رتبه نهم را به خود اختصاص داد.

کد خبر 518964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.