افزایش ۷۰ درصدی صدور پروانه و مجوزهای تردد حوزه حمل بار مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد از افزایش ۷۰ درصدی صدور پروانه در ۴ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، علی باخرد گفت: در ۴ ماهه نخست امسال در مجموع ۲۲ هزار و۲۷۸ مورد پروانه فعالیت، اشتغال، بهره‌برداری و مجوزهای تردد مکانی زمانی صادر شده است که این تعداد در دوره مشابه سال گذشته ۱۳ هزار و۱۵۴ مورد بوده است.

وی با اشاره به وجود ۴۵ هزار خودروی باری با پروانه فعال در مشهد، افزود: در ۴ ماهه اول امسال ۴ هزار وس ۳۰۳ پروانه جدید صادر شده است که بر این اساس مجموعاً با احتساب پروانه‌های تمدید شده، در صدور پروانه اشتغال و فعالیت به ترتیب ۱۰۸ و ۱۰۴ درصد رشد داشته‌ایم.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه از جمله دلایل اقبال رانندگان به دریافت پروانه طرح‌های رفاهی و اختصاص یارانه سوخت به افراد فعال بوده است، اظهار کرد: در سال گذشته چندین نوبت اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی کردیم و در سال جاری نیز طرح‌های مختلف بیمه‌ای برای رانندگان اجرا می‌شود.

باخرد ادامه داد: با توجه به اینکه رانندگان نسبت به گذشته قانون‌پذیرتر شده‌اند و منافع اخذ پروانه برای آنها روشن شده است امیدواریم شاهد پیشرفت چشمگیری در ساماندهی ناوگان حمل و نقل بار درون شهری مشهد باشیم.

کد خبر 518910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.