آتش‌سوزی مغازه ماهی‌فروشی در رودسر دو مصدوم بر جای گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر از آتش سوزی یک مغازه ماهی‌فروشی در این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر مصدوم شدند.

سعید صابر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آتش سوزی یک مغاز ماهی‌فروشی در رودسر ساعت ۱۸:۵۳ عصر امروز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی این شهر اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله هفت نیروی آتش نشان به همراه دو خودرو اطفای حریق از ایستگاه مرکزی در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه در خیابان امام خمینی (ره) بازار ماهی‌فروشان اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر تصریح کرد: در این آتش‌سوزی فقط یک مغازه ماهی‌فروشی دچار سوختگی و دودگرفتگی شد و سایر مغازه‌های بازار دچار خسارت نشدند.

وی با اشاره به اینکه این حریق در ساعات اوج ترافیک شهر رودسر رخ داد. تاکید کرد: نیروهای عملیاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شده و اقدام به مهار آتش کردند.

صابر با بیان اینکه در این حادثه دو نفر مصدوم شده و توسط اورژانس به بیمارستان شهید انصاری رودسر اعزام شدند، گفت: علت آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

به گزارش ایمنا، رودسر در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان واقع شده است و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر با ۳۲ نیروی انسانی، چهار خودروی سنگین اطفا حریق و سه خودروی سبک در دو ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 518906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.