عصرانه خبری شهرهای ایران در دهم شهریورماه

در این بسته خبری از بازسازی ۴۰ دستگاه اتوبوس بیرجند تا گام بلند شهرداری اسلامشهر در احداث ایستگاه مترو و استقبال شهرداری ساری از اقدامات مشترک فرهنگی را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

استقبال شهرداری ساری از اقدامات مشترک فرهنگی

جواد طالبی، شهردار ساری در نشستی مشترک با آرزو ولیپور مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی مازندران درباره برنامه‌های فرهنگی مرتبط با حوزه کتاب، بحث و تبادل نظر کرد و گفت: شهرداری ساری برای اجرای برنامه‌های فرهنگی مرتبط با حوزه کتاب و کتابخوانی از آمادگی لازم برخوردار است.

آزادسازی پنج هزار مترمربع از اراضی ملی رودهن

سرپرست شهرداری رودهن گفت: با توجه به دستور قضائی، حدود پنج هزار مترمربع از اراضی ملی در منطقه گلاهک رودهن آزادسازی شد.

انجام مرحله اول واکسیناسیون پاکبان‌های قزوینی

سید مهدی کاظمی، سرپرست شهرداری قزوین گفت: مرحله اول واکسیناسیون پاکبان‌های قزوینی به طور کامل انجام شده است و ۷۰۰ پاکبان و فعال حوزه پسماند واکسن دریافت کردند.

بازسازی ۴۰ دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی بیرجند

علی عدل، سرپرست شهرداری بیرجند با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال افزایش بهای اتوبوس‌ها و ناتوانی شهرداری‌ها در تأمین اتوبوس جدید و عدم واگذاری اتوبوس از سوی وزارت کشور، شهرداری بیرجند بر اساس سیاست‌های ابلاغی وزارت کشور اقدام به بازسازی اتوبوس‌های خود کرده است.

زیرسازی و مرمت جوادیه بجنورد

علی گودرزی، سرپرست شهرداری بجنورد گفت: جوادیه یکی از محلات کم برخوردار شهری با جمعیتی بالغ بر ۴۰۰۰ نفر دارد که ساکنان آن از حداقل‌ها در خدمات شهری برخوردارند؛ توان مالی ضعیف و بضاعت کم ساکنین محل، استفاده از خط واحد را به یک ضرورت تبدیل کرده است اما به دلیل نبود دسترسی مناسب در معابر اصلی جوادیه، امکان تردد خط واحد میسر نیست و در تلاشیم تا ورودی این محله را که به تازگی انشعابات فاضلاب آن تکمیل شده است، زیرسازی و مرمت کنیم.

تعلل در اجرای پروژه زیرگذر کاووسیه قدس

ابوالفضل بهرامی، سرپرست شهرداری قدس گفت: در پروژه احداث زیرگذر کاووسیه جهاد کشاورزی و شرکت راه‌آهن به تعهدات خود عمل نکرده‌اند و در این پروژه شهرداری مظلوم واقع شده است.

اجرای طرح بلندمرتبه سازی در سرخ رود

محسن کبود فیروزجایی، شهردار سرخ رود با بیان اینکه سرخ رود پایلوت طرح بلندمرتبه سازی می‌شود، گفت: این طرح در مرحله نهایی و ابلاغ قرار دارد. سید مهدی کاظمی، سرپرست شهرداری قزوین گفت: مرحله اول واکسیناسیون پاکبان‌های قزوینی به طور کامل انجام شده است و ۷۰۰ پاکبان و فعال حوزه پسماند واکسن دریافت کردند.

گام بلند شهرداری اسلامشهر در احداث ایستگاه جدید مترو

رضا قاسمی، رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر گفت: با واریز شدن اعتبار فروش اوراق مشارکت به حساب طرح، به زودی عملیات اجرایی احداث ایستگاه میدان نماز آغاز می‌شود.

ساماندهی گلزارهای شهدا در چهارمحال و بختیاری

اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری از اختصاص اعتبار برای ساماندهی گلزارهای شهدا در استان خبر داد و گفت: این اعتبارات نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، اما در توزیع اعتبارات در شهرستان‌ها باید عدالت مراعات شود.

آسفالت بیش از ۷۶ هزار و ۱۵۰ مترمربع از معابر انزلی

مهدی خلیلی، سرپرست شهرداری بندر انزلی گفت: در شش ماه گذشته ۷۶ هزار و ۱۵۰ مترمربع از معابر این شهر آسفالت شده است.

کد خبر 518871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.