شبکه بهداشت و درمان فومن آتش نشانان را در اولویت واکسیناسیون قرار دهد

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن گفت: آتش نشانان در ماموریت ها به دلیل ارتباط مستقیم با تعداد زیادی از شهروندان در خطر ابتلا به کرونا هستند لذا از شبکه بهداشت و درمان شهرستان درخواست می کنیم این قشر آسیب پذیر را در اولویت واکسیناسیون قرار دهد.

امین خوش برش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن با ۲۵ نیروی انسانی، سه خودروی اطفای حریق، یک خودرو امداد و نجات و یک تانکر آب‌رسان در یک ایستگاه فعالیت می‌کند.

وی افزود: آتش‌نشانان به صورت شبانه روزی در حالت آماده‌باش برای خدمت‌رسانی هستند و در مأموریت‌ها به دلیل ارتباط مستقیم با تعداد زیادی از شهروندان در خطر ابتلا به بیماری کووید _۱۹ قرار دارند به همین دلیل باید هر چه سریع‌تر واکسینه شوند.

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن خاطرنشان کرد: دو بار در اسفندماه سال گذشته و مردادماه سال جاری، اسامی آتش نشانان را به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان ارسال کرده‌ایم اما متأسفانه مدیر این شبکه هر بار می‌گوید آتش نشانان در اولویت واکسیناسیون کرونا نیستند.

خوش برش تصریح کرد: آتش‌نشانان در ایام کرونا فشار کاری و استرس زیادی را تحمل می‌کنند و از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون حدود ۱۲ نفر از آتش نشانان فومن به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند لذا از مسئولان بهداشت و درمان این شهرستان درخواست می‌کنیم این قشر آسیب‌پذیر را هر چه سریع‌تر واکسینه کنند.

به گزارش ایمنا، شهر فومن با حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 518867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.