نمایشگاه «پرده‌های خیالی‌نگاری عاشورا» برگزار می‌شود

نمایشگاه «پرده‌های خیالی‌نگاری عاشورا» چهاردهم شهریورماه در عمارت تاریخی سعدی افتتاح می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، این نمایشگاه با همکاری حوزه هنری استان اصفهان و موزه هنرهای معاصر اصفهان برگزار خواهد شد.

آزاده کوفگر مدیر گالری‌های حوزه هنری استان اصفهان در خصوص این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه با رونمایی از سه پرده خیالی نگاری از گنجینه موزه هنرهای معاصر اصفهان همراه است که در روز یکشنبه ۱۴ شهریور افتتاح می‌شود و تا ۸ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ساعات بازدید از این نمایشگاه همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۱۶ الی ۲۰ خواهد بود و علاقمندان می‌توانند به بازدید از این آثار در گالری‌های گلستان و بوستان بپردازند.

مدیر گالری‌های حوزه هنری استان اصفهان خاطرنشان کرد: به مناسبت ایام سوگواری برای شهادت امام حسین (ع) پنج پرده از استاد عباس گیاهی در گالری گلستان و بوستان به نمایش در می‌آید، دو پرده از این پرده‌ها از مجموعه شخصی علیرضا بطلانی و مهندس عطریان هستند سه پرده دیگر از گنجینه موزه هنرهای اصفهان ارائه شده اند که برای نخستین بار است که به نمایش در می آیند.

کوفگر ادامه داد: همراه با این نمایشگاه فیلمی با موضوع «مروری بر زندگی استاد عباس گیاهی» به کارگردانی مصطفی حیدری پخش می‌شود.

وی اضافه کرد: یک تابلو نیز از داوود زندیان متعلق به گنجینه موزه هنرهای معاصر اصفهان در گالری «نقطه» یا تک اثر به نمایش در خواهد آمد. افتتاحیه آثار این نمایشگاه همراه با پرده خوانی مرشد ناصحی انجام خواهد شد.

نمایشگاه «پرده های خیالی نگاری عاشورا» برگزار می شود

کد خبر 518832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.