آیین تکریم و معارفه سرپرست شهرداری منطقه ۷ شیراز برگزار شد

آیین تکریم و معارفه سرپرست شهرداری منطقه ۷ شیراز با حضور قائم مقام شهردار شیراز، عضو شورای اسلامی شهر و ناظر شورا در منطقه ۷، معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا آرش فرج‌زاده، قائم مقام شهردار شیراز امروز (امروز) در مراسم تکریم و معارفه سرپرست شهرداری منطقه هفت شیراز اظهار کرد: در محدوده منطقه ۷ به عنوان شرقی‌ترین منطقه شیراز پروژه‌هایی در حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری همچون اجرای کوه راه‌ها، مجموعه قصر ابونصر و بلوار مولوی در دست اجراست که مقیاس شهری دارد.

وی با بیان اینکه مسیر توسعه در منطقه هفت ترسیم شده است و شهردار جدید باید ادامه دهنده این مسیر باشد، افزود: انتظار می‌رود شهردار جدید منطقه پروژه‌هایی از جنس گردشگری، تفریحی، محرومیت‌زدایی و سرمایه گذاری با مقیاس شهری را تعریف و اجرا کند تا شاهد توسعه همگون و متوازن غرب و شرق شیراز و بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان باشیم.

قائم مقام شهردار شیراز ضمن اشاره به کارنامه شهردار جدید منطقه هفت در مدیریت مناطق دو و پنج شیراز اضافه کرد: این مناطق نیز همچون منطقه ۷ از جمله محدوده‌های کمتر برخوردار شهر محسوب می‌شوند و مدیریت آقای اکبری در آنها نشان داد که متخصص مناطق کمتر برخودار و موضوع محرومیت‌زدایی است.

فرج زاده با اشاره به حضور تذروی به عنوان ناظر شورای اسلامی شهر در منطقه هفت افزود: وجود نماینده اول شورا که از تجربه بالایی برخوردار است و با توجه به رویکرد این مجموعه در خصوص محرومیت‌زدایی یک فرصت برای منطقه هفت محسوب می‌شود.

محمدتقی تذروی عضو شورای اسلامی شهر و ناظر شورا در منطقه ۷ در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات شهردار پیشین منطقه ۷، کارکنان منطقه و یاوران شورا گفت: شهردار جدید این منطقه از بدنه شهرداری و کارنامه درخشانی در مدیریت شهرداری منطقه دو و پنج دارد.

وی افزود: تغییر و تحولات نفسی تازه در مجموعه میدمد و نشان از ضعف مدیر پیشین نیست بلکه می‌تواند راهگشا باشد.

سعید معصومی شهردار سابق منطقه هفت نیز در این مراسم تکریم و معارفه گفت: این منطقه از مناطق حاشیه‌ای و کمتربرخوردار شهر محسوب می‌شود و فضای توسعه بالایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش کردیم با توجه به برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت شهرداری، مشکلات منطقه را حل و پروژه‌هایی را تعریف کنیم همچنین در کنار اقدامات کالبدی به اقدامات فرهنگی و آموزش و توسعه فرهنگ شهروندی نیز به منظور همسو کردن مردم با شهرداری پرداختیم.

شهردار سابق منطقه هفت ادامه داد: اقدامات عمرانی منطقه به ویژه در پروژه‌های پارک‌سازی، اقداماتی خلاقانه بود تا تنوع بصری ایجاد شود. بهسازی میدان الله، احداث پارک گل سرخ، بهسازی منظر فضای سبز بولوار خلیج فارس، احداث بولوار مولوی و لایروبی رودخانه خشک از جمله اقدامات این منطقه بود.

قاسم اکبری سرپرست شهرداری منطقه هفت شیراز در این مراسم گفت: محدوده منطقه هفت با تلاش همکاران و شهرداران پیشین تغییرات بسیاری یافته است و خدمات شهری نیز در این مناطق به خوبی ارائه می‌شود. من نیز با همکاری پرسنل و یاوران شورا تلاش می‌کنیم این مسیر را ادامه داده و سطح خدمت‌رسانی را ارتقا دهم.

وی افزود: در شهرداری منطقه هفت پروژه‌های گردشگری بسیار خوبی در دست اجراست و از جمله اولویت‌های من تکمیل پروژه‌های گردشگری، تکمیل پروژه منظر خلیج فارس و تکمیل بزرگراه مولوی است.

براساس این گزارش، با حکم سرپرست شهرداری شیراز، قاسم اکبری به عنوان سرپرست شهرداری منطقه هفت منصوب و از زحمات سعید معصومی شهردار پیشین این منطقه تقدیر شد. اکبری پیش از این شهردار مناطق پنج و دو شهرداری شیراز بوده است همچنین معصومی نیز به سمت سرپرست شهرداری منطقه ۱۰ منصوب شد.

کد خبر 518775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.