طراحی ۲۵ هزار مترمربع مسیر دوچرخه‌سواری در منطقه ۸

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان از طراحی ۲۵ هزار مترمربع مسیر دوچرخه‌سواری در این منطقه خبر داد و گفت: سعی کردیم مسیرهای دوچرخه در معابری احداث شود که بیشترین رضایت مردمی را به همراه داشته باشد.

محمد کیهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای آنکه احداث مسیرهای دوچرخه‌سواری از سوی شهرداری با استقبال بیشتر مردم رو به رو شود، همزمان با توسعه مسیرها باید در موضوع فرهنگ‌سازی استفاده از این وسیله حمل‌ونقل پاک در بین شهروندان اقدامات اساسی شود.

وی با بیان این که هفت پروژه مشارکتی در این منطقه به سرانجام رسیده است، افزود: عملیات احداث سالن ورزشی سرپوشیده شهدای شمس‌آباد ویژه ورزش‌های همگانی در حال اجرا است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اجرای عملیات احداث زمین روباز ورزشی در خیابان رزمندگان و پیاده‌روسازی به مساحت ۱۰۰ هزار مترمربع از دیگر پروژه‌های منطقه هشت است.

وی با بیان اینکه سیاست شهرداری اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس در کنار پروژه‌های بزرگ منطقه‌ای بوده است، گفت: اصلاح درزهای انبساطی پل امام خمینی(ره) و پل چمران انجام شده است.

کیهانی ادامه داد: در این منطقه ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه پیاده‌روسازی در نظر گرفته شده که بخشی از آنها اجرا شده و بخشی دیگر مورد بهره‌برداری قرار گرفته است که از جمله این موارد پیاده‌روسازی خیابان جابرانصاری به طول چهار هزار و ۷۰۰ مترمربع است.

وی گفت: زیرسازی و احداث خیابان شهید شیرانی، آزادسازی و مرمت برج کوجان و برج کبوتر مارچین از دیگر اقدامات در منطقه هشت به شمار می‌رود.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با بیان اینکه اخیراً چهار پارک محلی جمعاً به مساحت ۲۰ هزار مترمربع در این منطقه افتتاح شد، اظهار کرد: پارک محلی فردوان در حاشیه بزرگراه شهید ردانی‌پور به مساحت یک هزار و ۸۰۰ مترمربع، پارک مینا، پارک محله پرتمان با مساحت سه هزار مترمربع که به نام «پارک پاکبان» نامگذاری شده و پارک گندم در محله شمس آباد مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

کد خبر 518759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.