اجماع بر ۲ گزینه نهایی انتخاب شهردار اراک صحت ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: گمانه‌زنی رسانه‌ها مبنی بر انتخاب دو گزینه نهایی شهرداری صحت ندارد.

سید وحید میرنظامی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا و در واکنش به خبر منتشر شده از طریق برخی رسانه‌ها مبنی بر انتخاب دو گزینه نهایی تصدی پست شهردار اراک، اظهار کرد: پس از اتمام مهلت ثبت نام داوطلبان جهت تصدی پست شهردار اراک، تعداد ۴۳ نفر شناسایی شدند که رزومه آنها تهیه و به اعضای شورا ارائه شد و در مرحله بعد شرایط هر یک از نامزدها با شرایط قانونی ابلاغی وزارت کشور برای انتخاب شهرداران کلانشهرها مورد تطبیق قرار داده شد.

وی ادامه داد: با بررسی دقیق رزومه و سوابق افراد، تعداد ۱۶ نفر فاقد شرایط اولیه وزارت کشور بودند به طوری که اغلب یا مدرک تحصیلی مرتبط نداشتند یا سوابق مدیریتی آنها به ۹ سال سابقه مدیریت میانی نمی‌رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک افزود: نشست‌های بعدی سوابق ۱۶ نفر از نامزدها مجدداً مورد بررسی قرار گرفت و شرایط هر یک از افراد با شاخص‌های تدوین شده توسط شورا مورد ارزیابی قرار داده شد و در نهایت تعداد ۱۰ نفر از آنها که حائز بیشترین امتیاز شدند به مرحله بعدی گزینش راه یافتند و جهت ارائه برنامه همچنین پاسخ به سوالات به صحن شورا دعوت شدند.

میرنظامی اظهار کرد: در این بین یک گزینه در مصاحبه شرکت نکرد و ۹ گزینه پست مدیریت شهری برنامه‌های خود را در صحن غیرعلنی شورا ارائه کردند و در حال حاضر برنامه‌های این ۹ نفر در حال ارزیابی و کارشناسی است.

وی تاکید کرد: خبر منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر اجماع اعضا بر دو گزینه نهایی صرفاً گمانه‌زنی رسانه‌ای بوده و هر گونه خبر در این زمینه قطعاً از طرف شورای اسلامی شهر اراک به سمع و نظر شهروندان و اصحاب رسانه خواهد رسید.

کد خبر 518758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.