زاکانی: در بیان وضعیت تهران نباید سیاه نمایی شود

شهردار منتخب تهران گفت: در حوزه خدمتگزاری باید کار جهادی صورت بگیرد به عنوان مثال در بحث کار اجتماعی باید در دو بخش نگاه مردمی و مدیریت شهری عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا زاکانی در اینستاگرام خود نوشت:

"در جلسه با شهرداران مناطق ۲۲ گانه پایتخت، در حوزه خدمتگزاری باید کار جهادی صورت بگیرد که به عنوان مثال در بحث کار اجتماعی باید در دو بخش نگاه مردمی و مدیریت شهری عمل کنیم و اگر ما به در و دیوارهای شهر نگاه می‌کنیم بر همین اساس باید به مسئولیت‌های خود جامه عمل بپوشانیم.

زاده میدان شوش هستم، باید نگاه ویژه‌ای به مسائل و آسیب‌های جنوب شهر شود و برای رسیدن به برنامه‌های خود نیاز به برنامه ریزی در ۳ سطح داریم، به کارهای فوری برای رسیدن به سطح مورد قبول در شهر نیاز داریم که در ۳ سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم بندی شود.

در بخش کوتاه مدت بین ۱.۵ تا ۲ سال، بخش میان مدت ۲/۵ سال و بخش بلند مدت نیز تا ۴ سال تقسیم شده است، اگر توفیق داشته باشیم به فضل الهی در رشد تکاملی گام دوم به سمت حکمرانی شهری به شکل تعاملی با مردم حرکت می‌کنیم و در این صورت می‌توان الگویی اساسی برای کشور داشته باشیم و نقش و اثر خود را در این مسیر به نحو احسنت می‌پذیریم.

جلسه امروز با شما مدیران برای شنیدن نظراتی است که بتوان مسیر آینده را با کمترین اشکال و حداکثر موفقیت پیش ببریم و باید بدانیم آنان که مشکل ندارند ائمه معصومین هستند.

در بیان وضع شهر نیز نباید سیاه نمایی شود که این اقدام اشتباه است. مثلاً اگر به بدهی‌های ما در شهرداری (۶۶ هزار میلیارد تومان) اشاره می‌شود باید به مطالبات خود نیز نگاه کنیم که اگر این اقدام انجام نشود بی‌انصافی است.

در بحث مطالبات، کانون مسئولیتی داریم که رابطه ما با دستگاه‌ها را احصا می‌کند تا به یک تفاهم برسیم و باید بخشی از موارد که حسابرسی نشده است را به سرعت در دستور کار خود قرار دهیم. "

کد خبر 518757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.