عملیات احداث اولین مجتمع فرهنگی_ورزشی در شهر حمیدیا به مرحله بتن‌ریزی رسید

شهردار حمیدیا گفت: در راستای فرهنگ‌سازی، ایجاد انگیزه، بهبود کیفیت زندگی شهروندان و جلوگیری از بروز برخی آسیب‌های اجتماعی، احداث اولین مجتمع فرهنگی_ ورزشی شهر حمیدیا در دستورکار شهرداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر شاکری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"در راستای فرهنگ‌سازی، ایجاد انگیزه، بهبود کیفیت زندگی شهروندان و جلوگیری از بروز برخی آسیب‌های اجتماعی، احداث اولین مجتمع فرهنگی_ ورزشی شهر حمیدیا در دستورکار شهرداری قرار گرفت.

کلنگ احداث مجتمع فرهنگی_ ورزشی اندیشه با دو هزار مترمربع زیربنا سال گذشته با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در منطقه قاسم نقی و اسدآباد بر زمین زده شد.

طراحی این پروژه به نحوی صورت گرفته است که پس از احداث، هر دو گروه خواهران و برادران می‌توانند از این مجتمع فرهنگی و ورزشی استفاده کنند، از طرفی محوطه این مجموعه به گونه‌ای طراحی شده که شهروندان می‌توانند در فضای باز این محوطه اقدام به برگزاری مراسم‌های ملی کنند.

برای مجتمع فرهنگی_ ورزشی اندیشه دو سالن ورزشی ویژه خواهران و برادران، یک سالن ورزشی بزرگ جهت برگزاری مسابقات ورزشی و یک فضا ویژه راه‌اندازی کتابخانه کودکان پیش‌بینی شده است.

این پروژه دارای یک سالن ۲۵۰ نفره چندمنظوره برای استفاده به عنوان قرائتخانه و محلی برای برگزاری همایش و اجرای برنامه‌های نمایشی خواهد بود.

با توجه به پتانسیل‌های خوب جوانان و نوجوانان منطقه اسدآباد و قاسم نقی در تولید محتوا در فضای مجازی، با نظر شهردار و سایر ذی‌نفعان و در راستای ارتقای کمی و کیفی تولیدات گروه‌های فرهنگی منطقه، یک استودیو ضبط در این مجموعه احداث می‌شود. "

عملیات احداث اولین مجتمع فرهنگی، ورزشی در شهر حمیدیا به مرحله بتن ریزی رسید

کد خبر 518752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.