لپ‌تاپ تاشوی سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت سامسونگ قصد دارد لپ تاپ تاشوی خود به نام Galaxy Book Fold 17 را به زودی عرضه کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ پیش از این گوشی‌های تاشوی خود به نام Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 را عرضه کرد، هم اکنون نیز قصد دارد این فناوری را در لپ‌تاپ‌های خود به کار ببرد. لپ‌تاپ تاشوی شرکت سامسونگ که Galaxy Book Fold 17 نام دارد و دارای صفحه نمایش ۱۷ اینچی است.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ قصد داشته باشد محصول جدید خود را به عنوان یک لپ‌تاپ تاشو با کیبورد لمسی و نه یک تبلت بزرگ به بازار عرضه کند. با توجه به ویدئوی منتشر شده، انتظار می‌رود که این محصول بتواند هر دو نقش را ایفا کند.

به نظر می‌رسد که حاشیه باریکی دور تا دور نمایشگر را فراگرفته است و یک دوربین نیز در قسمت پایین نمایشگر تعبیه شده است. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که تولید این لپ تاپ در صورتی که به واقعیت بپیوندد، دارای فناوری دوربین زیر نمایشگر است یا خیر؟ هنوز اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی‌های این محصول و تاریخ احتمالی عرضه آن ارائه نشده است اما اگر عرضه Galaxy Book Fold 17 به واقعیت بپیوندد در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر خواهد شد.

شرکت لنوو نیز سال گذشته لپ تاپ جدید تاشو خود به نام ThinkPad X1 Fold را عرضه کرده است، این محصول دارای صفحه نمایش 13.3 OLED با رزولوشن ۱۵۳۶ * ۲۰۴۸ پیکسل است.

کد خبر 518724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.