ترک فعل و قصور عوامل زندان اوین مسلم شد

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: پس از بازبینی دقیق فیلم‌ها و تصاویر منتشر شده از زندان اوین در کمیته حقوقی، به اتفاق ریاست محترم کمیسیون اصل نود و برخی اعضای آن بازدیدی چند ساعته از زندان اوین داشتیم.

الهام آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازدید اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از زندان اوین اظهار کرد: در پی انتشار تصاویر زندان اوین و دستور رئیس محترم مجلس شورای اسلامی به کمیسیون اصل نود برای بررسی دقیق این موضوع، پرونده‌ای در کمیته قضائی و حقوقی کمیسیون تحت عنوان نهاد نظارتی تشکیل شد.

وی افزود: پس از بازبینی دقیق فیلم‌ها و تصاویر منتشر شده از زندان اوین در کمیته حقوقی به اتفاق ریاست محترم و برخی اعضای کمیسیون اصل نود بازدیدی چند ساعته از زندان اوین داشتیم.

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حاشیه این بازدید برخی موارد و موضوعات در دیدار با معاون دادستان، مسئولان سازمان زندان‌ها و زندان اوین مطرح شد و مورد بررسی دقیق‌تر قرار گرفت.

آزاد تاکید کرد: پس از بررسی مشخص شد که بعضی فیلم‌ها متعلق به سال‌های قبل بود که با خاطیان برخورد شده و مابقی در حال بررسی است؛ ترک فعل و قصور برخی عوامل زندان اوین مسلم شد و این راستا لازم است با خاطیان برخورد قانونی شود.

وی تصریح کرد: کمیته قضائی و حقوقی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی طی چند ماه گذشته بازدیدهایی از زندان‌های بزرگ کشور داشته و این بازدیدها قطعاً ادامه خواهد داشت.

کد خبر 518722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.