هدفون نویز کنسلینگ Bose QuietComfort 45 معرفی شد

هدفون نویز کنسلینگ Bose QuietComfort 45 با بلوتوث ۵.۱ و قابلیت اتصال همزمان به چند دستگاه عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Bose پس از گذشت چندین ماه از هدفون جدید خود به نام QuietComfort 45 رونمایی کرد. به نظر می‌رسد که این محصول جایگزین هدفون‌های QuietComfort 35 II است که به قابلیت نویز کنسلینگ مجهز شده است. هدفون جدید شرکت بوز از نظر ظاهری شباهت زیادی به نسل‌های پیشین خود دارد و همانند آن‌ها از دکمه‌های فیزیکی بهره می‌برد.

هدفون Bose QuietComfort 45 دارای دو حالت نویز کنسلینگ Quiet و Aware است. حالت اول برای حذف نویز محیط ایده آل است در صورتی که استفاده از حالت دوم باعث می‌شود افراد بتوانند صدای دوستان خود در محیط را نیز هنگام صحبت کردن بشنوند. شرکت تولید کننده ادعا می‌کند که بهره مند شدن از فناوری جدید معماری آکوستیک TriPort باعث شده است کاربران صداها را به صورت عمیق‌تر بشنوند.

هدفون Bose QuietComfort 45 با بلوتوث ۵.۱ و قابلیت اتصال همزمان به چند دستگاه عرضه می‌شود. محصول ذکر شده از جک هدفون ۳.۵ میلی متری نیز برای اتصال سیمی استفاده کرده است. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که با هر بار شارژ کردن این مدل هدفون می‌توانید تا ۲۴ ساعت از آن استفاده کنید، شارژ هدفون با درگاه USB-C و در عرض دو ساعت و نیم انجام می‌شود. البته تنها ۱۵ دقیقه شارژ هدفون انرژی لازم برای دو ساعت و نیم پخش موسیقی را فراهم خواهد کرد.

هدفون نویز کنسلینگ Bose QuietComfort 45 در ۲۳ سپتامبر با قیمت ۳۲۹.۹۵ دلار و در دو رنگ مشکی و سفید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این محصول در ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد، اما هنوز مشخص نشده است که آیا وارد بازار هند نیز می‌شود یا خیر؟

کد خبر 518710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.