مترو کرج با رعایت اصول فنی و مهندسی افتتاح شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به دستورات سرپرست شهرداری در خصوص لزوم افتتاح سریعتر پروژه مترو، گفت: این پروژه باید با رعایت اصول فنی و مهندسی وارد مدار خدمات رسانی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم پور شب گذشته (سه شنبه) در حاشیه نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص افتتاح متروی کرج اظهار کرد: افتتاح این پروژه باید پس از انجام تست گرم و تست شن انجام شود تا از ایمنی مترو اطمینان حاصل شود.

وی با بیان اینکه سرپرست شهرداری کرج در این زمینه به مدیران متروی این کلانشهر دستوراتی داده است، اضافه کرد: این پروژه باید رعایت اصول فنی و مهندسی وارد مدار خدمات رسانی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: رعایت مسائل فنی همیشه پیش‌نیاز است و نمی‌شود با آن شوخی کرد زیرا مترو با جان و سلامت شهروندان سر و کار دارد.

وی در خصوص تأمین بودجه برای مدیریت شهری خاطرنشان کرد: امروزه بخشی از تأمین منابع مالی شهرداری از محل فروش اوراق مشارکت است که باید در این زمینه اعتبارات به موقع دریافت شده و پروژه‌ها با سرعت اجرا شود تا سود لازم عاید شهر شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص جذب نیروی انسانی برای شهرداری کرج یادآور شد: در ادوار گذشته شورا، نیروهای شهرداری از پنج هزار نفر به ۱۳ هزار نفر رسیده که بخشی از نیروها در قالب خدمات و راننده جذب شده اما امروز تغییر فعالیت داده‌اند.

وی گفت: جذب نیرو باید در چارچوب قانونی خود باشد تا به عدالت نزدیک شویم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: مصوبات شورای پنجم را در فرمانداری پیگیری کرده و مصوبه‌های بر زمین مانده و معطل را به سرانجام خواهیم رساند.

کد خبر 518667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.