عزیزی خادم: در حوزه دیپلماسی از نظرات وزیر ورزش استفاده کردیم

رییس فدراسیون فوتبال از حضور سجادی در راس وزارت ورزش و جوانان بدلیل سابقه ورزشی، دانشگاهی و اجرایی ابراز خرسندی کرد و با اشاره به بازگشت میزبانی ایران در رقابت های تیم ملی فوتبال، گفت: از نظرات سجادی با توجه به اشرافیت به موضوع، در حوزه دیپلماسی استفاده کردیم.

به گزارش ایمنا، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه حضور وزیر ورزش و جوانان در ورزشگاه آزادی و تماشای تمرین تیم ملی فوتبال، از حضور سید حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: حضور سجادی در مسند وزارت ورزش و جوانان را تبریک می گویم چرا که هم از جنس ورزش هستند و هم از سابقه قهرمانی، دانشگاهی و اجرایی برخوردارند.

وی گفت: آنچه امروز ما را گرد هم آورده، بازگشت میزبانی به وطن عزیزمان است که به لطف الهی رقم خورد و از همه دست اندرکارانی که ما را برای تحقق این مهم کمک کردند تشکر می‌کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: اتفاقاً پروسه بازگشت میزبانی در آستانه رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به سید حمید سجادی بود که ما هفتگی در خصوص برنامه‌های فوتبالی ایشان جلسه داشتیم و خوشبختانه إشراف کامل داشتند و در حوزه دیپلماسی هم از نظرات وزیر ورزش و جوانان و برخی دوستان استفاده کردیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 518663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.