نباید توقعات بالا باشد/ماهینی با من صحبت کرد و می خواست به تیم خود بازگردد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در کارم هیچ قولی به مسئولی ندادم و امسال هم به همین شکل بوده است ولی از خود توقع داریم و همیشه این موضوع را به کادر فنی و بازیکنانم می‌گویم. همه توقع دارند این تیم دغدغه سقوط نداشته باشد و یک جایگاه مناسب در جدول داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز سه شنبه _ ۹ شهریور ماه _ مهدی تارتار در مراسم معارفه خود اظهار کرد: باعث افتخار است که به باشگاه پرافتخار ذوب آهن آمدم، در باشگاهی قدم گذاشتیم که همه شرایط برای موفقیت فراهم است. از هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم، در این مدت کنار فریدونی بودم و به چشم دیدم برای جذب بازیکنان مورد نظر چقدر زحمت می‌کشند. امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم، مربیان نمی‌توانند در زمین مسابقه کاری انجام دهند و بازیکنان ارکان اصلی موفقیت هستند که از آنها می‌خواهم با تمام وجود برای ذوب آهن بازی کنند.

وی ادامه داد: از اعضای کمیته نقل و انتقالات و کمیته فنی تشکر می‌کنم و با توجه به بودجه متوسط نفرات خوبی را جذب کردیم، امیدوارم ذوب آهن به جایگاه اصلی خود که لرزه بر تن سایر تیم‌ها می‌انداخت بازگردد و لازمه آن این است که همه باهم تلاش کنیم، از هواداران و اصحاب رسانه می‌خواهم که با ما همراه باشند، ذوب آهن باید برای بالای جدول بجنگد. با توجه به دو سال اخیر نباید توقعات بالا نباشد و به مرور زمان ذوب آهن را به شرایط خوب بر می‌گردانیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه نمی‌توانیم با بعضی تیم‌ها رقابت کنیم و هر تیمی دوست دارد بهترین بازیکن‌های ایران را جذب کند، تصریح کرد: قیمت برخی بازیکنان به تیم ما نمی‌خورد و با توجه به بودجه بهترین هارا جذب کردیم، از فیلترهای خاصی رد شدند و به آنها امیدوار هستم، بازیکنانی هستند که اسم بزرگی ندارند ولی در آینده اسم‌های بزرگی خواهند داشت و با کیفیت خوب خود به ذوب آهن کمک می‌کنند.

تارتار در رابطه با هدف گذاری باشگاه ذوب آهن برای فصل جدید، خاطر نشان کرد: در کارم هیچ قولی به مسئولی ندادم و امسال هم به همین شکل بوده است ولی از خود توقع داریم و همیشه این موضوع را به کادر فنی و بازیکنانم می‌گویم. همه توقع دارند این تیم دغدغه سقوط نداشته باشد و یک جایگاه مناسب در جدول داشته باشد، من انتظار دارم این تیم با نفرات جذب شده جایگاه مناسب داشته باشد و به مرور زمان در سال‌های آینده برای کسب سهمیه برود و آن شخصیتی که از دست داده به تیم برگردد.

وی افزود: در حال حاضر خودم را اصفهانی می‌دانم و وقتی پیراهن یک تیم اصفهانی را به تن می‌کنیم برای آن شهر هستیم و بحث بومی و غیر بومی نداریم، همه باید برای موفقیت ذوب آهن تلاش کنیم که از همه پیشکسوتان، هوادران و اصحاب رسانه در این راه کمک می‌خواهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص جدایی دانیال ماهینی، گفت: این بازیکن روز گذشته با من صحبت کرد و می‌خواست به تیم خود بازگردد که من هم این اجازه را به او دادم زیرا می‌خواهیم بازیکنان با دل خود برای ذوب آهن بازی کنند. اگر بازیکنی باشد که بتواند تأثیر گذار باشد و بتواند کمک کند احتمال جذب آن وجود دارد.

تارتار در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا نادر محمدی را جذب می‌کنید یا خیر؟ تصریح کرد: اسم نمی‌آورم، این بازیکن هم بازیکن تیم ما نیست و بازیکنانی هستند که دوست دارند با ما کار کنند به خاطر باشگاه بزرگ ذوب آهن ولی با همین‌هایی که هستند کار را شروع می‌کنیم و تیم تکمیلی هستیم و در هر پست سه بازیکن خوب داریم.

وی افزود: امسال کار سختی داریم زیرا باید بازی‌ها به خاطر جام جهانی زود تمام شود، بازی‌ها هر چهار الی پنج روز برگزار خواهد شد به همین خاطر سعی کردیم در هر پست دو الی سه بازیکن داشته باشیم و بازیکنان چند پست را جذب کنیم که دچار مشکل نشویم.

کد خبر 518636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.