بازیکنان را به سفارش کسی جذب نکردیم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: طبق لیست تارتار شروع به جذب بازیکن کردیم و اولین سالی است که هیچ بازیکنی سفارشی نیامد و بر اساس معیار فنی تارتار بازیکنان به تیم اضافه شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی فریدونی امروز سه شنبه _ ۹ شهریور ماه _ در مراسم معارفه مهدی تار تار اظهار کرد: به کادر و بازیکنان جدیدی که به ذوب آهن اضافه شدند خوش آمد می گویم، امیدوارم سالی با آرامش و موفقیت داشته باشیم. دو سال اخیر برای ذوب آهنی‌ها، مردم اصفهان و طرفداران این تیم در شهرهای دیگر خوب نبود، استرس و نگرانی زیاد داشتیم و حتی رقیبان هم دوست نداشتند ذوب آهن را در این وضعیت ببینند.

وی ادامه داد: سال گذشته ایراداتی داشتیم که امسال سعی کردیم ایرادات را برطرف کنیم، یکی از مشکلات جذب بازیکن بود که تا آخرین روز تیم را تحت تأثیر قرار داد و باعث فشار روانی زیادی شد، به خاطر مسائل داوری و دیگر شرایطی که بود نتیجه حاصل نمی‌شد و فصل بدی داشتیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه بعد از اتمام فصل خیلی سریع اقدام به جذب سرمربی کردیم، تصریح کرد: با همدلی و همکاری هیأت مدیره ذوب آهن با مهدی تار تار به توافق رسیدیم، این سرمربی با امکانات کم نتایج خوبی گرفته است که امیدواریم با شرایط خوب ذوب آهن و اصفهان نتایج خوبی هم همراه ذوب آهن بگیرند.

فریدونی اضافه کرد: طبق لیست تارتار شروع به جذب بازیکن کردیم و اولین سالی است که هیچ بازیکنی سفارشی نیامد و بر اساس معیار فنی تارتار بازیکنان به تیم اضافه شدند. امسال کمیته نقل و انتقالات تشکیل دادیم و بستن قرار داد با نظر شخصی نبود، مذاکرات به صورت متمرکز در شرکت ذوب آهن در تهران بود.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواستیم دیرتر بازیکن جذب کنیم وسواس‌ها بیشتر می‌شد، امروز تمرین با تمام افراد صورت می‌گیرد و امیدواریم در ادامه شرایط خوب باشد و نگرانی‌های سال قبل را نداشته باشیم.

به گزارش ایمنا، امروز سه شنبه _ ۹ شهریور ماه _ مراسم معارفه مهدی تار تار سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن و دیگر اعضای تیم در ورزشگاه ملت از ساعت ۱۷ با حضور مجتبی فریدونی مدیرعامل ذوب آهن، اصحاب رسانه و تعداد محدودی از هواداران ذوب آهن برگزار شد و از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار و عکاس تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 518632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.