شبکه بهداشت و درمان واکسیناسیون آتش نشانان رودسر را تسریع کند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر گفت: با توجه به اینکه آتش نشان در ماموریت ها به دلیل ارتباط مستقیم با شهروندان در خطر ابتلا به کرونا هستند. لذا مسئولان بهداشت و درمان خواهشمندیم واکسیناسیون این قشر آسیب پذیر را تسریع کنند.

سعید صابر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر با ۳۲ نیروی انسانی، چهار خودروی سنگین اطفا حریق و سه خودروی سبک در دو ایستگاه فعالیت می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه آتش‌نشانان به صورت ۲۴ ساعته در حالت آماده‌باش برای خدمت‌رسانی هستند و در مأموریت‌ها به دلیل ارتباط مستقیم با تعداد زیادی از شهروندان در خطر ابتلاء به بیماری کووید _۱۹ قرار دارند. به همین دلیل باید هر چه سریع‌تر واکسینه شوند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر خاطرنشان کرد: در تاریخ سیزدهم مردادماه سال جاری، اسامی آتش نشانان را به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان ارسال کرده‌ایم. اما علیرغم اینکه آتش نشانان سایر شهرهای گیلان باید دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کنند. آتش نشانان رودسر هنوز دوز اول را دریافت نکرده‌اند.

صابر تصریح کرد: آتش‌نشانان در ایام کرونا فشار کاری و استرس زیادی را تحمل می‌کنند و از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون اکثر آتش نشانان رودسر یک الی دو بار به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. لذا از مسئولان بهداشت و درمان این شهرستان خواهشمندیم این قشر آسیب‌پذیر را هر چه سریع‌تر واکسینه کنند.

به گزارش ایمنا، رودسر در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 518626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.