عصرانه خبری شهرهای ایران در نهم شهریورماه

در این بسته خبری از مرمت بازار سرپوش سبزوار تا بازدید از کانال‌های هدایت آب‌های سطحی و تقدیر شهرداری خرمشهر از سه نوجوان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

تمدید اساس‌نامه سازمان‌های وابسته به شهرداری قزوین

سید حامد موسوی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین گفت: اصلاح و تمدید اساس‌نامه سازمان‌های وابسته به شهرداری به‌طور مشخص هر چهار سال یک‌بار در دستور کار مدیریت نوسازی و تحول اداری معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین قرار می‌گیرد.

عزم جدی شهرداری بیرجند در ساماندهی صنوف آلاینده

علی عدل، سرپرست شهرداری بیرجند خاطر نشان کرد: عزم شهرداری در ساماندهی صنوف آلاینده جدی بوده و امید است با هماهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند این مهم هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

ایجاد ۲ ناحیه خدمات شهری در گنبدکاووس

سیدعلی اصغر موسوی، سرپرست شهرداری گنبدکاووس گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر و رفاه حال شهروندان و انجام امورات مرتبط با این نهاد در راستای سیاست تمرکززدایی دولت، ۲ ناحیه خدماتی در شمال و جنوب این شهر ایجاد می‌شود.

عملیات اجرایی مرمت بازار سرپوش سبزوار

سید مرتضی احمدی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری سبزوار نیز درباره مرمت بازار سرپوش سبزوار اظهارکرد: طرح میراث فرهنگی برای اجرای عملیات مرمت بازار سرپوش هنوز به شهرداری ابلاغ نشده است.

افزایش ایمنی معابر ساری با نصب تابلوها و تجهیزات ترافیکی

سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری با هدف ارتقا سطح ایمنی تردد شهروندان علائم هشدار دهنده ترافیکی را در معابر شهری نصب کرد.

انتقال روزانه ۳۸۰ تن زباله به پسماندهای شهری سنندج

سیروان غفوری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج، گفت: روزانه بیش از ۳۸۰ تن زباله در این شهر جمع آوری و به محل دفن پسماندها انتقال داده می‌شود.

راه اندازی خط دوم معاینه فنی اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر در توضیح این خبر گفت: با توجه با مراجعات زیاد شهروندان و به منظور تسریع در امورات کاری شهروندان و جلوگیری از صف‌های طویل خودروها، خط دوم معاینه فنی شماره یک اسلامشهر جهت تست خودروهای سبک راه اندازی شد.

بازدید از کانال‌های هدایت آب‌های سطحی بجنورد

مجید شادکام، معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: بازدید از کانال‌های هدایت آب‌های سطحی با هدف نظارت بر مسیرهای جریان روان آب‌ها و برآورد سلامت کانال، عدم نشستی و شکستگی در طول مسیر خط لوله و همچنین نیاز به لایروبی انجام گرفت.

کاشت بیش از ۱۵۰ عدد انواع درخت در مسیر سلامت

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند با اعلام اینکه بیش از ۱۵۰ عدد انواع درختان در مسیر سلامت کشت شده است، گفت: کاشت این نهال‌ها در راستای توسعه کمی و کیفی فضای سبز شهر زرند است.

تقدیر شهرداری خرمشهر از سه نوجوان

فرهاد دربندی، سرپرست شهرداری خرمشهر با اهدا لوح تقدیر و هدایا از ۳ نوجوان مسئولیت پذیر که به صورت خودجوش اقدام به نظافت پیاده رو محل سکونت خود کردند، تجلیل و قدردانی کرد؛ این تجلیل به منظور جلب مشارکت مردمی، پاسداشت تلاش‌های داوطلبانه‎ی شهروندان در بهبود زندگی شهری و تأثیرگذاری آنان در ایجاد شهری پاکیزه و زیبا بوده است.

کد خبر 518602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.