آتش سوزی خانه ویلایی در بندرانزلی مصدومی نداشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی از آتش سوزی یک باب خانه ویلایی در این شهر خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مصدومی نداشت.

مهرداد رضاپور در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آتش سوزی یک خانه ویلایی در بندرانزلی، ساعت ۱۲:۰۰ ظهر امروز سه‌شنبه نهم شهریورماه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۱۳ نیروی آتش نشان با شش خودروی اطفای حریق به همراه یک خودرو واکنش سریع و تانکر آبرسان از سه ایستگاه در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه در خیابان نخستین، روبروی دهکده ساحلی اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی با اشاره به اینکه این حریق در کوتاه‌ترین زمان ممکن با تلاش گسترده آتش نشانان مهار و از گسترش آن جلوگیری شد. افزود: به دلیل سربندی چوبی و شدت آتش سوزی، خسارت زیادی به این واحد مسکونی وارد شد.

رضاپور با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مصدومی نداشت. افزود: علت این حادثه توسط کارشناسان حریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری انزلی در دست بررسی است.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است. و سازمان آتش‌نشانی خدمات ایمنی این شهر با ۵۸ نیروی انسانی و ۱۱ خودروی سنگین اطفای حریق و یک دستگاه خودرو پیشرو امداد و نجات جاده‌ای، در چهار ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 518595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.